Klacht: “Buiten dienst” bestuurder met haast

op 07 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik kom net thuis met nog de schrik in mijn hart, ik had namelijk een blauwe Arriva (999) achter mij rond 07:30 uur op de Tjalmaweg vanuit Leiden richting Katwijk/Rijnsburg. Deze meneer vond het leuk om dicht achter mij te bumperkleven en eenmaal dat ik op mijn rem moest voor een auto voor mij zet deze ‘meneer’ ook nog eens even doodleuk zijn grote licht aan waardoor ik verblind werd. Ik ben blij dat ik levend thuis ben gekomen aangezien ik maar in een kleine, niet zo’n botswerende Fiat seiciento rijd!!! Helaas heb ik zijn kenteken nummer niet gezien. Ik hoop nog wat van jullie te horen! Ik heb namelijk wel zijn gezicht gezien dus ik kan precies aanwijzen wie deze ‘meneer’ is!!!

Ik ben pas tevreden als ik zelf deze 'meneer' aan kan spreken en een excuus van hem krijg! Ik mag hopen voor hem dat hij dit in het vervolg achterwegen laat!!! Ik heb spijt dat ik hem niet ben gevolgd. Plus vind ik het erg slecht dat er op de Arriva site nergens te vinden is waar ik een klacht in kan dienen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 07 oktober 2016 om 11:23 geantwoord

Goedemorgen,

Begrijpelijk dat je hiervan geschrokken bent! Ben je inmiddels wat van de schrik bekomen? Ik geef datum, tijdstip en locatie van dit voorval door aan de teammanager in de regio, zodat deze hopelijk de betreffende chauffeur kan traceren en dit voorval met hem kan bespreken zodat ook de chauffeur zijn kant van het verhaal gehoord wordt. We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat je hierdoor ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Moensky