Klacht: Buiten de bundel kosten

op 30 september 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 september zou mijn contract ingaan. Omdat dit op de helft van de maand gebeurde kreeg ik blijkbaar ook maar de helft van mijn mb’s. Zonder een simpel berichtje te krijgen verbruikte ik mijn 2000 mb en wat blijkt? Er wordt € 0,10 (PER MB!!) buiten de bundel kosten in rekening gebracht. Ja echt waar… 100,- lichter door zuivere oplichterij. nog nooit zoiets dergelijks meegemaakt. Als ik trouwens het internet zo afspeur blijk ik lang niet de enige te zijn met dit probleem.

Gewenste Oplossing:

Youfone geeft toe dat ze mensen oplichten en ze laten mij alleen de afgesproken 14,- betalen voor de maandelijkse kosten. Dan ben ik nog heel redelijk aangezien ik maar 2 weken gebruik heb gemaakt van dit contract. Ik ben overgestapt op een normale provider: T-Mobile.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 oktober 2016 om 12:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Ties1993