Klacht: Buiten de bundel betalen terwijl de app aangeeft binnen de bundel te zijn

op 24 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 30 april jongstleden geeft de app aan dat er nog 16 MB internet aan tegoed is. Buiten de bundel is er echter op dat moment €64,39 aan dataverbruik volgens dezelfde app. Nadat de rekening een maand later volgde ben ik naar de Vodafone winkel gegaan inclusief een screenshot van de app. Verkoper vond dit ook vreemd en we hebben de zaak gemaild naar een afdeling die dit ging uitzoeken. Na een maand volgt de mail “Case gesloten Email”? Je verzoek is afgehandeld. Nu wordt er ook niet meer inhoudelijk op mijn klacht gereageerd, maar elk onderzoek wat beloofd was is uitgebleven……

Ik wil van Vodafone weten waarom er op mijn klacht, bekend onder nummer: 4527107 niet inhoudelijk geregeerd is. Ik heb alle bewijzen aangeleverd dat ik € 64,39 onterecht in rekening gebracht heb gekregen en wil dit geld terug hebben.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elke gebruikersnaam bestaat al