Klacht: Buiten bundel

op 21 april 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abonnement voor mijn dochter afgesloten. Tot mijn schrik zie ik plotseling dat er na de 1e mnd €83 en afgelopen mnd. €92 is afgeschreven !!!!!van dit abonnement wil ik onmiddellijk af. Wat een oplichters…….en op de factuur worden er allerlei bedragen in rekening gebracht op tijdstippen dat de telefoon gewoon verbonden is met WiFi. Hoe kan dit?

Gewenste Oplossing:

Allereerst restitutie en verontschuldigingen.......anders gelijk stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 26 april 2017 om 17:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door J.ooijen6@chello.nl