Klacht: slechte service

op 05 juli 2013 over budgethouse.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Wij hebben in augustus 2011 een Panasonic tv gekocht.Nu ging deze 24-5-2013 kapot binnen de garantie en we werden doorverwezen naar e-care die heeft hem opgehaald en na een paar dage kregen wij te horen dat we een nieuwe tv kregen omdat deze niet te maken was.Tot zover geen probleem maar nu weigert de budgethouse ondanks mijn krediet brief van panasonic een nieuw gelijkwaardig toestel te leveren en komen met 101 excuses waarom we zijn nu 4 weken verder en nog niets ondanks diverse telefoontjes van ons naar o.a. panasonic die ons weer terugstuurt naar budgethouse die ons naar panasonic stuurt woensdag 26-6-2013 kregen wij de toezegging dat hij er woensdag 3-7-2013 zou zijn maar nog niets en zo blijf je bezig.ik krijg het idee dat zij ons gewoon geen toestel willen leveren en het geld wat panasonic heeft overgemaakt voor een nieuwe in eigen zak steekt

Wij willen gewoon waar wij recht op hebben een gelijkwaardig toestel wat ook in onze brief staat en dan ook dit jaar nog

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over budgethouse.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over budgethouse.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerda280178