Klacht: Order koelkast geannuleerd vanwege niet beschikbaarheid en betaald bedrag nog steeds niet geretourneerd!

op 25 juli 2012 over budgethouse.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 juni j.l. heb ik een koelkast besteld bij Budgethouse en betaald via Ideal. Volgens de site was de levertijd 1-3 werkdagen! Na een week heb ik gebeld om te vragen waar de koelkast bleef. Mij werd toen verteld dat deze koelkast niet op voorraad was, maar snel daarna geleverd zou worden. Toen op 18 juni (!) de koelkast nog steeds niet geleverd was, heb ik telefonisch contact opgenomen met Budgethouse. Het lijkt mij toch logisch dat je niet zonder een koelkast kunt. Mijnheer Rick Stevens meldde mij daarna per e-mail dat zij verwachtten (!) dat de bestelde koelkast aan het einde van de week daarop weer in voorraad zou zijn en stelde me voor een andere koelkast te leveren. Deze koelkast was voor mij geen optie. Ik heb hem dit per e-mail gemeld, de order geannuleerd en hem verzocht het bedrag van Euro 161 terug te storten op onze rekening. Zijn reactie was toen dat de order geannuleerd was en dat het bedrag binnen 30 dagen geretourneerd zou worden.

Op 16 juli heb ik mijnheer Rick Stevens wederom een mailtje gestuurd dat het bedrag nog steeds niet geretourneerd was. Reactie van Budgethouse was: Geachte mevrouw, Excuses, wij gaan het deze week retourneren.

Toen dat een week later nog steeds niet gebeurd was, heb ik nogmaals een mailtje gestuurd. Hierop heb ik tot op heden geen reactie gekregen en het geld is nog steeds niet teruggestort!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld (Euro 161) per omgaande op mijn rekening gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door Krajncm