Klacht: Nog steeds GEEN geld retour ontvangen

op 09 september 2013 over budgethouse.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

In maart heb ik een vaatwasser besteld, bleek dat zij het gewenste model niet konden leveren. Het bedrag wilde ik teruggestort krijgen en zij hebben via email bevestigd dit na 30 dagen te doen (ook al erg laat vind ik). Nog steeds GEEN bedrag retour ontvangen. Vele mails, telefonisch contact (waarbij ik alleen de telefoniste krijg en die maar braaf antwoord het door te geven aan de accountafdeling. Ik heb inmiddels via de politie online een aangifte gedaan. Ook vandaag weer gebeld en maar weer op de vriendelijke manier gevraagd wanneer ik mijn geld terug krijg. Het zou weer worden doorgegeven.

mijn geld terug en eigenlijk vind ik dat ik daar ook mijn rente van afgelopen maanden bij opgeteld mag worden. Dat is het minste. Maar ik vind dat ik ook voor al de zorg en last extra vergoeding terug zou moeten krijgen. Wat een een wangedrag!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over budgethouse.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over budgethouse.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maryzeveldman