Klacht: Ik wil mijn geld terug

op 21 augustus 2013 over budgethouse.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Budgethouse heeft willens en wetens mij vals voorgelicht en opgelicht. Op 30 mei 2013 heb ik de order geplaatst en betaald. Levertijd zou maximaal 1 week bedragen. Ook beloven zij dat zij met de klant contact opnemen (communiceren) in geval van problemen met levering. Gebeurde dus niet. Heb zelf na 2 weken wachten 5 keer gebeld en gemaild. Kreeg steeds te horen dat fabrikant niet leverde, maar bij concurrent kon wel leveren voor dezelfde prijs. Had ik dat maar geweten. Uiteindelijk heb ik op 16 Juli(!!!!)kenbaar gemaakt via e-mail en telefoon dat zij dus een wanprestatie leveren en dat ik mijn geld terug wilde. Dat vond men direct goed en beloofde dat bedrag van Euro 319,00 binnen een termijn van 30 dagen terug te storten. Niet dus….Zelfs tussenkomst van Juridisch Loket mocht niet baten. Ook zij werden telefonisch het bos ingestuurd met loze en niet nagekomen beloftes. Nu op 20 Augustus 2013, na bijna 12 weken, heb ik nog steeds mijn geld niet terug en zie ik tot mijn schrik op internet dat er meer dan 300 mensen zo opgelicht zijn.

direct mijn geld terug.
Ik ben invalide en zwaar ziek en heb die koelvries combi hard nodig. o.a. om mijn medicijnen koel te bewaren en heb het geld nodig om elders een koelkast te kopen. Heb maar een klein aow-tje en kan niet dubbel betalen.
Ik vind het onbegrijpelijk dat zij al zo lang hun gang kunnen gaan.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over budgethouse.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over budgethouse.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JohLuh