Klacht: Geld niet terug gestort gekregen

op 26 augustus 2012 over budgethouse.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Bestelling van een product die hun zouden komen bezorgen, alleen de bezorger is nooit aan de deur geweest. Vervolgens werd me verteld dat ik tegen een meerprijs van 39 euro nog een keer de bezorging kon laten doen. Na 3x gezegd te hebben dat ze echt niet geweest zijn, kreeg ik mailtjes terug met alleen de tekst “dat nog een keer bezorgen 39 euro extra zou kosten”. Vervolgens heb ik gezegd de order te willen annuleren, waarna ze opeens wel op onderzoek uitgingen en mij terug mailden dat de bezorgdienst bezorgd had op een verkeerd adres.

Gemaild of ze het geld terug gaan storten, vervolgens een nette mail dat ze de wet overtreden wanneer ze dat niet doen, op alles krijg ik geen reactie meer.

Vervolgens is er al 1,5 maand voorbij gegaan en heb ik mijn geld nog steeds niet terug gestort gekregen.

Graag zou ik iedereen die bij budgethouse.nl een product gekocht heeft en ook problemen met het bedrijf heeft (er zijn overal op internet heel veel klachte te vinden) willen vragen om hun klacht in te vullen bij het keurmerk dat ze hebben, ze verdienen dit keurmerk absoluut niet. Hieronder de twee keurmerken die ze hebben, maar naar mijn mening onterecht:

Als ze gewoon het geld terug zouden storten + nette afhandeling via email

Alle klachten die gemeld zijn door hansvansteenhoven