Klacht: Toeba klanteservice

op 24 februari 2014 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Na enige vragen over de te betalen belastingaanslag contact opgenomen met BSR. Een dame met de naam Toeba aan de lijn die gelijk gigantisch van leer trekt over het feit dat ik haar confronteer met feiten die in de brief die niet corresponderen met haar uitspraken. Wanneer je namelijk een bedrag moet betalen voor een bepaalde datum (zoals feitelijk in de brief staat) vervolgens doodleuk door deze ontzettend klantvriendelijke dame wordt ontkracht onder de noemer “als ik t zeg is t zo”! Vraag ik me af hoe welke richtlijn ik dan moet volgen. Wanneer ik dit zeg tegen de nummer 1 meest klantvriendelijke medewerker van Nederland word ik prompt uitgelachen.

BSR schande!
1 train uw medewerkers
2 zorg dat uw medewekers feiten, fictie en eigen menig duidelijk scheiden.

Als men bij bsr de administratie op orde heeft, getrainde medewerkers met verstand en een ziel en wanneer mogelijk enig empatisch vermogen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Uitknijperij