Klacht: telefoon tegen mijn gezicht opgehangen

op 14 november 2016 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

ik had vorige week contact opgezocht met bsr incasson om te kijken wat er precies aan de hand was, toen ik de medewerker aan de telefoon probeerde uit te leggen wat er aan de hand was, probeerde de medewerker elke keer mijn verhaal te onderbreken en wanneer ik hem onderbrak bij zijn verhaal, dat vond hij niet leuk en heeft vervolgens de telefoon opgehangen zonder de gesprek te beeindigen, ik het gesprek had aan gegeven dat ik bereid was voor een betalingsregeling, en de volgende dag zag ik in mijn mailbox dat ze akkoord gaven voor de betalingsregeling terwijl ik niets had afgesproken voor de betalingsregeling en plus de telefoongesprek tegen mijn gezicht opgehangen is.

wanneer we echte professionale medewerkers door de telefoon geholpen worden

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bulut61