Klacht: onnodig willen incasseren

Geachte heer/ mevrouw
Ik heb verschillende keren brieven van bsr ontvangen het ging eerst om Lindorff bv/ Tmobiele Voor een schuld op de eerste brieven voor 3 duizend en nog wat euro’s en het werd steeds verlag per brief Vandaag heb ik weer na maanden weer een brief van bsr ontvangen nu met eiser Lindorff bv en het gaat nu om 1708,50 euro . Toen die tijd had ik contact met T Mobiel genomen en werd door een mevrouw geholpen en zij ging bij de debiteuren zoeken en kon nergens mijn naam en gegevens ontvangen ik was nergens in het systeem te bekennen . Nu hoop ik dat jullie mij kunnen helpen want ik wordt van de kastje naar de muur gestuurd door politie advocaat ik weet niet meer, zij hebben mij ook bedreigt dat zij mijn auto in beslag willen nemen

Ik hoop snel bericht van jullie te mogen ontvangen met hulp want ik wordt er helemaal gek van

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht scs rodriguez

3 jaren geleden - Geachte heer/ mevrouw Ik heb nog niks gehoord van jullie over mijn klacht

Alle klachten die gemeld zijn door scs rodriguez