Klacht: Niet op een nette manier behandeld door medewerkster.

op 03 februari 2015 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Wegens ziekte kon ik niet mijn betalingsregeling nakomen. Vervolgens ben ik gebeld door een van uw medewerksters op 03-02-2015 omstreeks 15:01 uur. Ze kreeg mij niet aan de lijn aangezien ik aan het werk was. Vervolgens heb ik terug gebeld om 15:51 uur. Ik kreeg toen een dame aan de lijn die ik duidelijk op de hoogte heb gesteld betreffende mijn situatie dat ik 05-02-2015 mijn betaling kan voldoen en zij ging daar niet mee akkoord en gaf mij een behoorlijk grote mond. Mijn betalingen heb ik altijd netjes voldaan tot voor kort ik wegens ziekte problemen heb met betaling door hrt UWV. Dit was tenslotte de tweede maal dat ik in conflict kwam met deze medewerkster van U en daar voor probeerde ik mijn betaling na te komen van de maand13-11-2014 waar op uw medewerkster gewoon beslag gelegd heeftop mijn bankrekening terwijl ik altijd bereidwillig was en ben om aan mijn betalingen te voldoen

Ik zou graag mijn betaling als nog willen voldoen. wanneer UWV mijn ziektewet heeftuitbetaald

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pinas