Klacht: loonbeslag bsr uit het niets rekening zal 13 jaar geleden wehkamp zijn

op 27 november 2015 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Totaal uit het niets kom ik er achter dat er loonbeslag is gelegd door één of ander incassobureau BSR had hier nog nooit van gehoord. Direct gebeld met dit bureau zeer onvriendelijk vrouw aan de lijn, die zei dat ik 13 jaar geleden een rekening niet had betaald bij Wehkamp en of ik nu even 3800 euro wil betalen. ik heb nooit besteld bij Wehkamp. Dus ook gebeld met Wehkamp die kunnen ook niets vinden. Heb gevraagd om de officiële documenten , heb nog steeds niets ontvangen maar ondertussen blijft het loonbeslag bestaan. Wie weet hoe ik deze malafide praktijken kan stoppen, wil niet betalen tot dat ik bewijs heb. Begrijp dat er heel veel van deze klachten zijn, hoe kan het nu zo zijn dat dit soort praktijken maar gewoon doorgaat en dat er niet wordt ingegrepen door hogerhand.

Als ik bewijs heb, als het loonbeslag wordt opgeschort, en het gestolen salaris wordt terug gestort.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martkoper