Klacht: Dreiging verkoop inboedel van mijn ouders!

op 10 november 2014 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Twee jaar geleden een issue gehad met eon, briefwisseling enz alles afgehandeld. Nu komt bsr ineens uit het niets incasseren.
Bij navraag schijn ik nooit gereageerd te hebben echter bij wederom navraag komt wel ineens mijn bezwaar dd 05-11-2012 naar boven.
Nu dus na 2 jaar willen ze die vordering innen.
En omdat ik nu bij mijn ouders inwonend ben daar dus de inboedel gaan verkopen! Ik heb dat geld nu niet en al zou ik dat wel hebben ben ik niet van plan een vordering te gaan betalen die al ruim 2 jaar geleden is opgelost, wat is nu de oplossing?

Ik zal tevreden zijn al er niemand meer bij mijn ouders op de stoep komt staan om te dreigen met inbeslagname van goederen. en dat deze zaak uit de boeken verdwijnt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doelie76