Klacht: Beslaglegging van een opgekochte verstekvonnis

op 13 november 2014 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

BSR incasso heeft beslag gelegd op mijn inkomen voor een oude schuld die ik had bij dutchtone in 2005.
Dit is destijds voor de rechter geweest en deze heeft een verstekvonnis afgegeven.
Dit was destijds in handen van NSG en daarna in handen van intrum Justitia incasso.
Nu heeft BSR zoals ze zo vaak doen oude vonnissen opgekocht en dus beslag gelegd.
Heb contact gehad met BSR en hun gevraagd om het volledige dossier.
Krijg als antwoord “wij hebben toch een vonnis” oftewel ook in deze zaak beschikken ze niet over het volledige dossier maar enkel om het verstekvonnis.
Heb daarna te kennen gegeven dat ik eind 2008 begin 2009 uit de schuldsanering ben gekomen en dat ze dus geen recht hebben om met een vonnis van voor de datum aan te komen zeggen.
BSR vriendelijk verzocht om alles terug te draaien en het beslag van mijn inkomen te halen.
Maar BSR kennende geven ze dan niet thuis.

1.Als BSR alles ongedaan maakt.
2.Als BSR toegeeft zich met opgekochte vonnnissen bezig te houden en dat ze niet beschikken over enig dossier van deze zaken.
3.Als BSR schriftelijk excuses aanbied aan mij en mij gemaakte kosten vergoed.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door blackrose1973