Klacht: Beslaglegging inboedel

op 03 februari 2016 over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Maanden geleden ontving ik een brief van BSR dat een oude schuld van Libertel later overgenomen door Vodafone à €2000,- te worden voldaan binnen 7 werkdagen.
Geen ogenblik in mijn herinnering komt mij dit bekend voor en geloof er ook helemaal niets van!!!
Die schuld zou zijn uit jaar 2000, ik heb meteen gebeld en kreeg niemand na meerdere pogingen aan de lijn.
Weken later kreeg ik opnieuw een brief met aankondiging beslaglegging, wederom meteen gebeld en eindelijk iemand gesproken…ze konden mij inhoudelijk niets vertellen behalve dat bedrag te voldoen.
Door de rechter in 2000 bepaald was hun antwoord, waarop ik zei dat dat wel lang duurde voor de brief mij gevonden had en dat dat inmiddels allang is verjaard naar mijn idee!!!
Gisteren ontving ik weer een brief met de mededeling dat de aankondiging beslaglegging woensdag 3 februari om organisatorische redenen niet door kon gaan en er een nieuwe datum zal worden ingepland voor beslaglegging op mijn roerende zaken, ik zou dit kunnen voorkomen door het totaal openstaande bedrag per omgaande te betalen (bedrag staat nergens in deze brief)

1: Dat bedrijven of instanties is ophouden met mensen de stuipen op het lijf te jagen met dit soort \"spook\" berichten

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BSR Incasso & Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Velthuis1975