Klacht: brutale bezorging

op 18 april 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een fauteuil besteld en laten bezorgen. de bezorgen belde aan en zei ik moest naar beneden komen.
Hij wilde dat ik een handtekening zette voor een stoel welke tot over de eerste privedrempel dient te worden bezorgd. hij wilde dit niet doen omdat het tijd kostte en hij het al in de centrale hal over een drempel had gehaald.
Ik gaf aan dat ik dat niet kon tillen alleen en dat ik dan een paar uur moest wachten in de hal tot er iemand kwam die mij kon helpen.
Ik stelde voor of hij het dan samen naar boven wilde brengen maar dat wilde hij niet, kost tijd. Hij wilde mij daar laten zolang hij maar verder kon. Ik gaf aan dat het altijd tot mijn voordeur wordt gebracht door extra@home, dat dit in de voorwaarden staat plus dat al mijn vorige bestellingen ook gewoon tot mijn voordeur zijn gebracht. hier had hij niks over te zeggen dus ik wilde geen handtekening zetten. Hij werd boos en deed niet meer zuinig met deze stoel ‘gooide’ hem terug in de wagen en ging ervandoor.
Mijn vriend heeft extra@home gebeld, en zei dat hij desnoods thuis wilde komen om te helpen (het bezorgen kost namelijk aardig wat geld). de bezorger kwam weer terug, erg boos verheft zijn stem tegen mij en schreeuwt hoeveel tijd het kost. ik zeg dat ik alsnog wil helpen het naar boven te brengen zodat hij verder kan. Nee hij had als ‘order’ te wachten op mijn vriend die hem zou helpen.

Hij gooide zijn voordeur van de auto dicht en ging daar bellen een kwartier en ik stond daar maar te wachten tot hij weer kon praten. Het kwam blijkbaar niet in hem op dat als hij gewoon de eigenwijsheid aan de kant zette en alsnog met mij het samen naar boven te brengen hij al 3 huizen verder was.

Na tien minuten kwam mijn vriend van zijn werk en ik zat er een beetje doorheen dus ben snel naar mijn huis gegaan en liet mijn vriend het afhandelen. de stoel is toen wel door de bezorger naar boven gebracht.

Ten eerste had extra@home dit moeten doen, en ten tweede was het erg kinderachtig dat hij zijn trots niet opzij wilde zetten door mij te laten helpen. Nogal beledigend.

Als deze man ontslagen wordt. Zo ga je niet met klanten om en ik ben er erg van geschrokken. Deze man wil ik nooit meer aan mijn deur, en nooit meer zien.

Als extra@home betere informatie aan zijn personeel geeft aan wat ze bedoelen met de drempel.
en op zijn minst excuses

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 21 april 2017 om 15:09 geantwoord

Beste mevrouw Nordkamp,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken, dit is niet de service waar wij naar streven. Uw klacht wordt met de gegevens uit deze zending door gezet naar de vervoerder met het verzoek deze met de chauffeur te bespreken opdat dergelijke gevallen in de toekomst vermeden kunnen worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mairanordkamp