Klacht: Brutaal praten met klant

Balootje op 11 september 2021 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Dinsdag 07-09-21 was ik naar Dirk supermarkt te Boomgaardshoek. Ik liep naar binnen om nog 5 heren boxer te kopen. Toen zag ik de trainingspakken en ik was de juiste maat aan het uitzoeken. Plotseling hoor ik de stem van een jonge heer: We zijn al gesloten, wat doe hier binnen? Ik was geschrokken en vraag hoezo. Ja we zijn al gesloten en alle kassa’s zijn opgeruimd. Toen vraag ik , maar hoe kan het zijn dat jullie gesloten zijn, en de deuren zijn open? Dus met andere woorden, deuren zijn open, pas na 10 min dat ik binnen was, komt een jonge meneer mij brutaal aanspreken.
Hij vroeg mij naar tel nummer en naam , hij kan de spullen voor mij bewaren en ik kan ze de volgende dag ophalen. Dat heb ik netjes aan hem gegeven. De volgende dag ging mijn vrouw om de spullen te betalen en meenemen volgens afspraak. Tot verrassing was niemand op de hoogte van de gebeurtenis en de spullen waren niet in de kantoor neergelegd of appart gezet volgens afspraak. De dame medewerker die mijn vrouw had gesproken had haar uitgelegd dat er niets ligt in de kantoor en dat het onmogelijk is dat ze de deuren open laat na sluitingstijd.
Zaterdag 11 september ben ik naar de supermarkt gegaan voor kleine boodschappen. Ik kom de jonge meneer tegen, zonder te groeten viel hij me aan je ben die spullen niet komen halen ik had hem uitgelegd en loop verder.

Ik kijk niet naar oplossing om te vreden te zijn. 1ste - Het gaat mij om voor de veleigheid voor de medewerkers zelf. Hoe kunnen ze deuren open laten na sluitingstijd.
2de Begeleid de medewerker om op een netter manier om te gaan met klanten.
3de Maak werk ervan om bij zulke gebeurtenissen, de medewerkers een rapport moet maken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Balootje