Klachten over Brussels Airlines

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Brussels Airlines zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Brussels Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

2 klachten gemeld
1.0 /10
4 stemmen
4

Tijdslijn

Verloren handbagage

Klacht van op 24 juli 2018 over Brussels Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Eerst moesten we voorbij de douane passeren,wat nog nooit gezien is geweest,op zijn minst 10000 passagiers stonden aan te schuiven.dan was het aan ons,we moesten op ons vliegtuig 5.50u vertrekken,waar we maar pas aan de douane konden passeren,maar hebben juist... Lees meer

Baggage

Klacht van op 13 juli 2018 over Brussels Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte HeerMevrouw, Bij deze wil ik mijn beklag doen: Omdat we als gezin graag bij elkaar wilde zitten in onze reis naar de NY, met vlucht SN0501,hebben we netjes van te voren onze stoelen gereserveerd, Tot onze verbazing zagen bij het online... Lees meer

Bij het boeken van mijn vlucht SN2582, d.d. 23-05-2017, gelijk mijn stoel gereserveerd. Ik had stoel 7C gereserveerd en daar €10,00 voor betaald. Helaas werd mij bij het online inchecken stoel 9D gegeven. Heb geprobeerd om deze te veranderen in... Lees meer

Vlucht SN2588 op 21-04-2017 van Berlijn Tegel naar Brussel Airport Zaventem zou om 18.45 uur vertrekken. Helaas werd dit 21.30 uur. Hierdoor was het niet meer mogelijk om met het openbaar vervoer naar Roosendaal te komen. Werd dus een extra... Lees meer

Op vrijdag jongstleden zijn wij voor een lang weekend naar Gotenburg gevlogen met uw maatschapppij. Vluchtnummer SN 2313. Bij aankomst in Gotenburg Landvetter bleek dat onze koffer niet was meegekomen. Nadat we ons hadden gemeld bij uw servicebalie, werd er gezegd dat... Lees meer

Betaald voor stoelen op eerste rij welke tijdens boarden werden gewijzigd naar 9e rij. Op rij 3 waren 2 plaatsen vrij maar mochten daar geen gebruik van maken! Bij aankomst in Brussel moesten we wachten om geld terug te vragen!... Lees meer