Klacht: Brugmans montageplanning neemt mij als klant niet serieus

op 21 september 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ik krijg een niet kloppende offerte (ook volgens Brugman zelf) van een aannemer niet gewijzigd in een kloppende offerte. Bel je met de afdeling montageplanning nemen ze niet binnen een half uur op (nu twee keer overkomen) en per mail blijkt uit hun reactie dat ze niet serieus hebben gekeken naar mijn vragen. Hierna is er via een andere afdeling van Brugman een spoedverzoek gedaan om mij terug te bellen en daar wacht ik nu al 2 dagen op. Wat ze wel lukt is mij een factuur sturen net of ik verder niet besta. Erger mij dood aan die afdeling terwijl ik in de winkel wel goed geholpen ben.

Jaap Greve

Tevreden ben ik met een juiste offerte van de aannemer zonder onbekend meerwerk. Reken het de aannemer niet eens zozeer aan en ook niet het personeel in de winkel maar wel de afdeling montageplanning die volstrekt niet fuctioneert.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 22 september 2017 om 16:02 geantwoord

Beste heer Greve,

Spijtig om te horen dat uw aankoop niet loopt zoals u wel gewest had. Onze oprechte excuses hiervoor.
Uw melding heb ik doorgezet naar mijn collega's van de montageplanning om dit verder op te pakken.

Hopende dat u samen tot een gepaste oplossing komt.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 22 september 2017 om 16:45 geantwoord

Nee want ik heb nog steeds geen kloppende offerte. Woensdag beginnen ze met slopen en als de aannemer halverwege ineens over de meerkosten begint heb ik een probleem. Ik wil gewoon een offerte conform waar ik voor getekend heb.

Reactie van de melder van de klacht JJGre

3 maanden geleden - De collegas van montage planning reageerden ook niet op de vorige 4 verzoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door JJGre