Klacht: Brugman wil schuifdeur die uit productie is niet ruilen!

op 03 februari 2018 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Een badkamer gekocht bij Brugman Almere. We waren erg blij. Deze werd prima afgeleverd in Zwolle.
Nu heeft de verbouwing in de badkamer anders uitgepakt. Hierdoor hebben we de dure douchedeur niet meer nodig. Dus we willen ruilen. Wat blijkt, Brugman neemt de deur van 1327 euro niet terug omdat deze niet meer in productie is en ze er niets mee kunnen.
Waar is dan mijn herroepingsrecht?
Bij de verkoop is mijn niet verteld dat de deur uit productie gaat. Mss had ik dan een andere keuze gemaakt ivm garantie en schade.
Mailen en bellen heeft niets opgeleverd. Geen enkele manier is er meegedacht om dit op te lossen.
Na levering heb ik 14 dagen herroepingsrecht (staan in algemene voorwaarden) en daar gaan ze nu niet in mee.
De medewerker van de helpdesk zou me nav mijn vragen terugbellen, maar stuurt dan een mail met de mededeling dat ze de deur niet terug kunnen nemen.

Als Brugman de deur terugneemt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 08 februari 2018 om 13:30 geantwoord

Geachte heer de Vries,

Het spijt ons enorm dat de levering van het product niet verloopt zoals u uiteraard wel gewenst had.
Zoals besproken met uw partner zullen wij voor u uit coulance eenmalig de douchedeur ruilen.

Wij hopen dat u met veel plezier gebruik zal maken van uw badkamer.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Inge van Dijk - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen de Vries