Klacht: Brugman slechte service

op 29 januari 2014 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Augustus 2012 hebben wij een keuken gekocht en laten plaatsen door Brugman.
Vorige week contact gezocht met Brugman omdat de voorplaat van de vaatwasser aan het uitzetten is (bolling bovenkant voorplaat).

Brugman is vanmorgen langs gekomen met een nieuwe voorplaat echter kwamen ze er ter plekke achter dat het waterschade is door de vaatwasser.

Hierop heeft Brugman aangegeven dat in de kleine lettertjes staat dat ze dit niet vergoeden en vervolgens is de serviceman weer vertrokken met de voorplaat in zijn hand en de melding:’je kan het bij je inboedel proberen’.

Zowel de vaatwasser als de keuken zelf is gekocht bij Brugman, ook is het plaatsen van de keuken gebeurd door Brugman nog geen 1.5 jaar geleden.

Door het uitzetten van de voorplaat slaat de vaatwasser vaak halverwege het programma af.

Brugman heeft mij enorm teleurgesteld aangezien er nu een aantal weken overheen gaat voordat ik een passende oplossing heb voor mijn probleem.

Brugman stuurt opnieuw een serviceman die de hele keuken inspecteert op waterschade (ook het keukenblad wat hierdoor los schijnt te laten) en vergoed alle kosten welke hiervoor nodig zijn en deze afspraak op korte termijn ingepland.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Brugman Keukens en Badkamers een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door iljavdkraats