Klacht: Zeer slecht gesprek met adviseur

Vorige week een adviesgesprek gehad bij brugman keukens en badkamers in Eindhoven voor onze badkamer in de nieuwbouwwoning. Vandaag terug gekomen voor een afspraak voor de keuken. Daarna zijn we terug geroepen door de adviseur die ons de badkamer wilde verkopen. Meteen aangegeven dat wij vandaag niet gaan tekenen voor een badkamer omdat we een aantal dingen willen afwachten. De adviseur werd zeer onvriendelijk. Heeft meerdere keren benoemd dat hij liever klanten helpt die wel vandaag gaan kopen. Uiteindelijk toch even met hem om tafel gaan zitten. Toen wij nogmaals aangaven vandaag niet te gaan kopen, sloeg de sfeer helemaal om. Meneer klapte zijn boek abrupt dicht en gaf aan ons niet meer verder te willen helpen, omdat we vandaag niet wilde tekenen. Nou brugman.. dit is wel een hele slechte manier van omgaan met klanten. Echt absurt!

Een oplossing zal moeilijk worden, ben zeer teleurgesteld door jullie manier van werken. Voor ons is nog helemaal niet duidelijk of de huizen überhaupt gebouwd gaan worden, laat staan dat ik meteen ga tekenen voor een badkamer, ik ben toch niet gek?!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 28 mei 2019 om 14:00 geantwoord

Beste mevrouw Koonings,

Uw review is in goede orde ontvangen. Graag wil ik u namens Brugman onze excuses aanbieden. Het is nooit onze bedoeling geweest u niet naar behoren te helpenadviseren.

Mocht u uiteindelijk duidelijkheid hebben of de bouw doorgaat dan mag u altijd bij ons binnen wandelen. Wij hopen dat wij u dan met een nieuwe positieve start mogen helpen en u dan alsnog tevreden naar huis gaat.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne-eindhoven