Klacht: weigeren eerdere afspraak na te komen

op 19 maart 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

na telefonisch contact besloten tegels bij te bestellen bij Brugman. Pakken die dicht en in de originele verpakking zitten zouden retour mogen. De bezorger heeft me dit ook nog toegezegd.

Helaas verdraaien ze nu de belofte. Ze zouden geen tegels retour nemen, terwijl dit meerdere malen is besproken.

Zit ik mooi met extra onnodige tegels, terwijl ik als consument het recht heb zaken in originele verpakking retour te sturen.

Als de afspraak wordt nagekomen, de tegels retour mogen en ik mijn betaling deels terug krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 26 maart 2019 om 09:15 geantwoord

Beste mevrouw Heintz,

Het spijt mij om te vernemen dat wij u niet kunnen helpen zoals u wel graag zou willen.
Wij hebben op uitdrukkelijk verzoek van u 5 dozen tegels i.p.v. 4 dozen moeten bestellen waarvan u nu 4 dozen retour wil geven. Tevens heeft u hiervoor getekend op de offerte welke u van ons heeft gekregen.
Wij kunnen de tegels niet retour nemen om de redenen die mijn collega van de klantenservice al diverse malen naar u heeft gemaild.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Heeft op 26 maart 2019 om 10:54 geantwoord

Klopt, maar vergeet er niet bij te vermelden dat dit op aanraden van Brugman is geweest en dat er is toegezegd door minimaal 3 werknemers dat ik dichte pakken retour kon sturen. Daarover drukken jullie nu ineens de spreekwoordelijke snor..... gevalletje van manipulatie, loze beloftes en dan afhaken lijkt mij.

Alle klachten die gemeld zijn door EevieH