Klacht: Slecht kitwerk van Brugman veroorzaakt lekkage die ze niet willen oplossen

op 28 maart 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Binnen een half jaar nadat Brugman mijn nieuwe badkamer heeft geinstalleerd onstond er schade aan mijn muren als gevolg van optrekkend vocht. Toen dit steeds erger werd rees het vermoeden dat er sprake was van een lekkage. Toen heb ik Brugman gebeld en die gaven aan niets te doen zolang de oorzaak niet bekend was. Vervolgens onderzoek ingesteld waarna geconstateerd is dat het kitwerk openstond en op verschillende plekken niet goed afsloot. Dit bij brugman gemeld en die zegt doodleuk daar niet gerand voor te staan. Kitwerk kan slijten zei de klanten service en onderzoek had ik via de aannemer moeten instellen.
Dit hebben ze niet genoemd toen ik ze belde over het probleem voordat ik het onderzoek heb ingesteld. En dit is overigens niet het eerste probleem met brugman badkamers. De bouw van mijn badkamer was ook al vertraagd doordat er tot 3 keer aan toe verkeerde tegels waren geleverd. Vervolgens had ik problemen met de wasbak waarvan de coating losliet. Dit loopt ook nog, maar wordt wel opgelost. En nu lekkage en schade aan mijn woning als gevolg van slecht kitwerk waarvoor ze niet thuis geven. En ook 600 euro verder voor onderzoek naar de lekkage die Brugman badkamers uiteindelijk veroorzaakt heeft.

Als de kosten van het onderzoek naar de oorzaak van de lekkage worden vergoed door brugman en als brugman verantwoordelijkheid neemt voor het herstellen van de overige schade, waaronder het herstellen van het kit werk.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 05 april 2019 om 16:16 geantwoord

Beste mevrouw Van der Linden,

Uw review is in goede orde ontvangen en doorgestuurd naar de klantenservice.
Zij hebben inmiddels al volop contact met u gehad. Van wat ik begrepen heb is dat alles naar wens is opgelost, met betrekking tot de lekkage, tussen u en de aannemer. Dit is altijd fijn om te horen.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door vanonna