Mijn Klacht:
Onze badkamer is 2,5 jaar geleden geïnstalleerd voordat we er achter kwamen dat een aansluiting van het water aan het lekken was. De bodemplaat van de kast helemaal beschimmeld, dus aannemelijk dat deze lekkage er al vanaf het begin zat.
contact met Brugman: dit moet u met de aannemer regelen. Met de aannemer contact gezocht, aangegeven wanneer ik thuis ben. Komt hij op een dag dat ik er niet ben! Lekkage opgelost, maar kast niet.
Weer contact met Brugman en blijkbaar kunnen we op eigen kosten een nieuwe kast bestellen. De aannemer plaatst deze dan en dat valt onder de verzekering van gevolgschade.
Contact met de aannemer verloopt verschrikkelijk. Reageert niet op berichtjes, telefoontjes, belt ook niet terug. Uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken, komt hij niet opdagen.
Weer contact met Brugman: ze kunnen niets voor ons doen, want dit is een afspraak tussen ons en de aannemer. Dat het gaat over een aannemer die zij voor ons hebben uitgekozen vinden ze blijkbaar geen probleem. Ik kan geen eens een officiële klacht indienen.
KOOP NOOIT IETS BIJ BRUGMAN!!!!
Gewenste Oplossing:
Dat onze kast zo spoedig mogelijk geplaatst wordt, en dat er een officiële klacht ingediend kan worden. Brugman zou zich verantwoordelijk moeten voelen.