Klacht: service

MirjanDemmers op 06 januari 2023 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze badkamer is 2,5 jaar geleden geïnstalleerd voordat we er achter kwamen dat een aansluiting van het water aan het lekken was. De bodemplaat van de kast helemaal beschimmeld, dus aannemelijk dat deze lekkage er al vanaf het begin zat.
contact met Brugman: dit moet u met de aannemer regelen. Met de aannemer contact gezocht, aangegeven wanneer ik thuis ben. Komt hij op een dag dat ik er niet ben! Lekkage opgelost, maar kast niet.
Weer contact met Brugman en blijkbaar kunnen we op eigen kosten een nieuwe kast bestellen. De aannemer plaatst deze dan en dat valt onder de verzekering van gevolgschade.
Contact met de aannemer verloopt verschrikkelijk. Reageert niet op berichtjes, telefoontjes, belt ook niet terug. Uiteindelijk toch een afspraak kunnen maken, komt hij niet opdagen.
Weer contact met Brugman: ze kunnen niets voor ons doen, want dit is een afspraak tussen ons en de aannemer. Dat het gaat over een aannemer die zij voor ons hebben uitgekozen vinden ze blijkbaar geen probleem. Ik kan geen eens een officiële klacht indienen.

KOOP NOOIT IETS BIJ BRUGMAN!!!!

Gewenste Oplossing:

Dat onze kast zo spoedig mogelijk geplaatst wordt, en dat er een officiële klacht ingediend kan worden. Brugman zou zich verantwoordelijk moeten voelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste mevrouw Demmers, Uw review is in goede orde ontvangen en besproken met de aannemer. Hij heeft u inmiddels benaderd voor een nieuwe afspraak om het meubel te monteren. De reden dat dit niet eerder is gebeurt is omdat de werkzaamheden met 2 man moet gebeuren en door vakantie hij geen werknemer beschikbaar had. Met vriendelijke groet, Thea Verhoeven - Brugman Keukens en Badkamers

Reactie van de melder van de klacht MirjanDemmers

1 jaar geleden - Een groot deel van mijn klacht is het niet nemen van de verantwoordelijkheid door Brugman. De klantenservice bleef maar zeggen: uw afspraak met de aannemer. Dit neem ik Brugman erg kwalijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 06 januari 2023 om 13:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Demmers,

Wij betreuren het feit dat u niet tevreden bent over onze standpunt hierin echter als er een lekkage optreedt en die te herleiden zou zijn naar de montage dan blijft hier de aannemer verantwoordelijk voor. Vandaar dat onze aannemers 3 jaar garantie geven als aantoonbaar is dat de fout bij de door hem verrichte montage ligt. In uw geval is dit het onder garantie oplossen van de lekkage. Gevolgschade dient echter altijd met uw eigen verzekering te worden overlegt.

Mocht u toch nog met vragen zitten dan kunt u hiervoor altijd onze klantenservice contacten.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens en Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door MirjanDemmers