Klacht: Service

op 22 februari 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In november zijn wij bij brugman gaan kijken voor een nieuwe badkamer. Het gesprek ging opzich prima, na 3 uur gezeten te hebben, werd het opdringerig. Omdat wij besloten er even over na te denken. Je praat tenslotte over €15.000.
En wij kregen pas 8 februari de sleutel van ons nieuwe huis. Hoe later ik zou beslissen hoe langer de levertijd plaats vond en het slopen van de badkamer want dat wilden we meteen in de week van de sleutel. Was allemaal moeilijk. Manager kwam erbij. En dan kunnen ze “praten als brugman”. Ik kon hem zetten op afroep en zou nergens aan vast zitten, als ik binnen een paar weken maar kon beslissen. En dan hadden we t alleen over het vastzetten van een aflever datum. Nou oké prima, gedaan! (Nooooooiiit meer zomaar voor iets tekenen) Tekende dus uiteraard ook dat ik meteen dat ik de badkamer zowieso binnen 2 jaar moest afnemen en anders annuleringen kosten moest betalen. Het zat me allemaal niet lekker en de volgende dag heb ik gebeld dat ik alles wilde annuleren. En toen kwam het verhaal: annuleringkosten etc. Nooit overgestoken. Beesten zijn het. Later alsnog terug gegaan want ik wilde dan toch maar mijn uitgezochte producten voor de nieuwe badkamer. Gunde ze geen cent meer dus zelf een aannemer geregeld voor week 7. Brugman zou leveren in week 7, zodat de aannemer kon beginnen. Heb ook spullen besteld die gewoon leverbaar waren, zodat ik het optijd binnen zou hebben. En toen kwam de mail met levering bevestiging: week 8!!! Dit kan dus niet en was niet afgesproken. Na zelf 8x moeten bellen zowel met filiaal Barendrecht en klantenservice, kon de leverdatum niet verzet worden. Allemaal smoesjes: was niet afgesproken, ze bezorgen niet 1 week eerder rondom jou stad, etc. Om gek van te worden. Werd ook zelf niet terug gebeld op momenten dat ze het zeiden. Je wordt gewoon aan je lot over gelaten. Heb gelukkig na de zoveel keren bellen Alisa gesproken van klantenservice en die heeft geregeld dat mijn producten toch in week 7 geleverd konden worden. Zoveel gebeld, gevloekt en getierd en opeens kon het wel. Vorige week spullen geleverd, afgelopen dagen begonnen ze met plaatsen. En kwamen we uit op verkeerde berekeningen, waardoor er dingen kleiner werden. En toen zagen we dat de verkeerde radiator geleverd is, had een zwarte besteld en heb een witte. Ik meteen gebeld, filiaal Barendrecht, naar Hamid gevraagd die de order gemaakt hebt. Bah wat een vies mannetje. Hij kan geen fouten maken, we hebben getekend voor de offerte (waarop wit staat), had beter moeten kijken. Pardon ?? Jij maakt mij offerte en heb jij heb schijnbaar verstand van badkamers, ik niet!! Ik vertrouw jou en hoop dat je het goed doet. Hij kon niet meteen iets voor mij doen (afgelopen woensdag) want er was niemand om dit mee te overleggen etc. Bla bla bla. Dus gaf hem zelf maar een optie: ik houd die witte radiator (had geen zin om nog langer te wachten) en wilde dan een vergoeding. Vandaag belde hij me terug: en kon niks voor me berekenen. Ja, omruilen en dan tegen bij betaling van €300. Zijn ze helemaal gek daar?
Er ligt nooit iets aan hun, hun kunnen geen fouten maken. Bizar dit. Nooit en nooit brugman meer voor ons!! De uitspraak “praten als brugman”, daar kunnen ze wel wat van.
Heb de order binnen gehad, krijgen provisie, en klaar. Al en met al: geld is binnen en toedeledoki!

Als ze eens iets bekijken vanuit het zicht van de klanten. Want niks ligt aan hun dus schijnbaar doen de klanten alles fout... !!
Zou houden ze klanten over..

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 26 maart 2019 om 09:59 geantwoord

Beste mevrouw Heideman,

Het spijt ons om te vernemen dat de aankoop en levering van uw badkamer niet is verlopen zoals u wel had gewenst. Hiervoor ook onze oprechte excuses.
Uiteraard is uw review ter info doorgegeven aan ons filiaal.

Ondanks alles hoop ik dat u toch kan gaan genieten van uw nieuwe badkamer

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Heeft op 26 maart 2019 om 10:02 geantwoord

Door zo berichtje te sturen, na dik 1,5 maand, laten jullie je wel van een slechte simpele kant zien hè. Denk je dat door dit berichtje, de scherpe kantjes er van af zijn. Een compensatie of een bloemetje had wel op zijn plek geweest..

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal1301