Klacht: Scheding regels consumentenkoop

op 17 april 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Er zijn tegels geleverd die niet voldoen aan de terechte verwachtingen (ze zijn dusdanig krom dat de tegelzetter ze niet halfsteens kon zetten. Ik heb daar meerdere malen contact over gehad met jullie service afdeling. Hij heeft elke keer arrogant en oppervlakkig gereageerd. Ik heb alle correspondentie inclusief foto’s die ik zo kan overleggen. Ik heb ook een email gestuurd waarin ik de Nederlands wetgeving tav consumentenkoop uiteenzet en daar krijg ik geen enkele inhoudelijke reactie op. Naast het feit dat een deel van de tegels die geleverd zijn niet aan de te verwachte eisen voldoen zijn er ook teveel van een andere kleur tegels berekend aan de hand van jullie tegelberekening excel waardoor er 11 pakken grijze muur tegels geleverd zijn en ik na het betegelen van de WC er nog 6 pakken grijze tegels over zijn. Er zat dus duidelijk een fout in de berekening die door jullie is gemaakt. Ik heb gevraagd om deze tegels retour te nemen tegen de prijs die ik ervoor heb betaald aangezien het niet mijn foutieve berekening is. Er is mij een voorstel gedaan om de tegels terug te nemen voor ongeveer 55% van de prijs die ik ervoor betaald heb. Ik begrijp niet waarom dat een redelijk voorstel is aangezien de witte tegels die geleverd zijn niet aan de terechte verwachtingen voldoen en de grijze tegels die over zijn over zijn omdat er meer dan het dubbele is geleverd voor een WC die door jullie is ontworpen.

Ik ben tevreden als de tegels die inmiddels meer dan een maand in mijn woonkamer staan worden opgehaald en ik simpelweg de prijs terugkrijg die ik ervoor heb betaald, niets meer.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 13 mei 2019 om 16:30 geantwoord

Geachte mevrouw Vos,

Uw review is bij ons enige tijd geleden in goede orde ontvangen.
De reden dat er nu pas een antwoord komt is dat wij de review eerst hebben gemeld bi Klacht.nl daar een collega met naam en toenaam werd genoemd. Hierop heeft Klacht.nl de melding aangepast met het oog op de privacywet.

Wat betreft uw klacht vinden wij het spijtig om te vernemen dat de bouw van uw badkamer niet helemaal vlekkeloos verloopt. U heeft uw klacht ook op een manier kenbaar gemaakt en er zal dan ook via deze weg verder gecommuniceerd worden.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens badkamers

Heeft op 17 mei 2019 om 15:53 geantwoord

Geachte mevrouw,

Ik heb via het ander kanaal niets vernomen dus wat mij betreft is deze klacht niet afgehandeld.

Vriendelijke groet,

Annabelle Vos

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Vos,U heeft uw klacht aanhangig gemaakt bij de Geschillencommissie wat inhoud dat er via deze weg gecommuniceerd gaat worden.Met vriendelijke groet,Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Annabelle Vos