Klacht: Schade elektrische installatie

op 06 mei 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In juli 2018 was er een stroomstoring aan mijn elektrische installatie. Volgens de elektromonteur van de firma van Ginderen bleek dat er een zwevende nul leiding de oorzaak hiervan was, hierdoor was er op 1 van de fasen 360 Volt aanwezig en zijn er diverse elektrisch apparaten en onderdelen defect geraakt, zoals vaatwasser, magnetron, wasmachine, printer, zonnepanelen omvormer en diverse trafo’s.

De monteur van de firma Van Ginderen gaf aan dat het uitbreiden van de extra groepen voor de keuken niet volgens de NEN standaards is uitgevoerd en er had zelfs brand kunnen uitbreken. Ik heb in september een brief met rapport, reparatie facturen en foto’s opgestuurd naar de firma Brugman Keukens Mandemakergroep waarin ik ze aansprakelijk stel. Maar we zijn nu een half jaar verder en de Mandemakersgroep heeft de aansprakelijkheid afgeschoven naar de firma West Nederland, deze heeft aangeven voor de schade aansprakelijk te zijn. Twee maanden geleden er is een schade expert langs geweest om de schade te inventariseren en een voorstel te maken. Maar sinds een aantal weken is het weer stil omdat de verzekeraar van de Firma West Nederland eerst een contract wil zien tussen West Nederland en Brugman KeukensMandemakersgroep, dit was 3 weken geleden.

Dat de schade vergoed wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 maanden geleden - Beste meneer Van den Brule,Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat dit zo lang duurt, ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is voor u. Ik ga hierover intern in overleg, we komen hier graag zsm bij u op terug.Met vriendelijke groet,Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 mei 2019 om 14:11 geantwoord

Beste meneer Van den Brule,

West Nederland heeft 26-4 het contract gemaild naar Interpolis maar helaas zonder kenmerk waardoor ze dit niet hebben verwerkt. Deze mail is nogmaals gestuurd met het juiste kenmerk. Interpolis heeft aangegeven dat u uiterlijk 14-5 iets van hen verneemt. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door bvdbrule