Klacht: problemen leveren van goederen. Afspraken die niet nagekomen worden

slechter kan niet op 17 mei 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht bij Brugman. Omdat ik invaliden ben moesten we er aan geloven. Wat een waardeloos bedrijf is dit. Afspraken maken met Brugman doet er niet toe ze komen ze echt niet na. Wel meer dan 20x zelf moeten bellen om toch nog wat te weten te komen waarom de spullen te weinig en niet compleet geleverd zijn. Ook daar krijg je steeds geen duidelijk antwoord op. De communicatie is erg ver te zoeken zodra je je handtekening hebt gezet. Ook qua service zoen ze niet veel voor je ook daar moet je zelf alles 20x uitleggen en achteraan bellen ze zegen steeds wel van we bellen u terug maar doen echt niet.. En dat ze te weinig tegels leveren kun je gewoon 4 weken extra op je tegels wachten, Voordat ze nieuwe kunnen leveren, wat dus inhoudt dat je 4 a 5 weken niet kan douchen in je eigen badkamer.
En dat het maar 2 a 3 weken zou duren enkel maar verkoop praat. Ik zou hier zeker nooit meer een stap binnen durven zetten. Ik ben zo zwaar teleur gesteld in dit bedrijf dat we zeker gaan kijken wat onze rechten zijn.

Gewenste Oplossing:

Als de afspraken eens nagekomen worden. en geen loze beloftes waar we mee afgepoeierd worden.
Geen idee hoe wij nog tevreden kunnen worden. Het is fout op fout op fout enz. Er is niks goed gegaan met leveren of toezeggingen/afspraken.
Geen inzicht in hoe we dit nog schappelijk kunnen oplossen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 18 mei 2017 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Putten,

Uw melding is in goede orde ontvangen. Onze excuses dat de bouw van uw badkamer niet verloopt zoals u had gewenst. De melding is naar mijn collega's van het opleverteam gestuurd om contact met u op te nemen.

Wat betreft de tegels kan ik zien dat 1 bestelling een levertijd van 7 werkdagen had en dat de bestelling van 16 mei jl. inmiddels ook is bezorgd.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

slechter kan niet

Heeft op 07 juni 2017 om 12:01 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat men niet eens de waarheid durft te zeggen. En verschuilen zich achter andere.

Ook vandaag weer een levering gehad van een onderdeel. Namelijk het wasmeubel. Maar zonder wasbak . Het kan ook niet in 1x allemaal opgestuurd worden. Wat een zeer slechte en erg afhandeling van de klacht. Wij zitten nu al op vijf weken zonder badkamer. En daar komen nu nog eens 3 weken bij. Geloof dat ze bedoelen met drie weken klaar. Als je alleen de gewerkte uren maar rekend. Dat je zes keer thuis moet blijven voor nalevering is normaal. De compensatie die je krijgt is absoluut een lachertje met wat je investeert.
Voor mij nooit maar dan ook echt nooit meer iets van brugman. Als een badkamer al 9wk mag duren. Het meubel was namelijk al in week 15 besteld en en laat maat liefst 11wk op zich wachten.

Alle klachten die gemeld zijn door