Mijn Klacht:
Wij hebben een nieuwe badkamer gekocht bij Brugman. Omdat ik invaliden ben moesten we er aan geloven. Wat een waardeloos bedrijf is dit. Afspraken maken met Brugman doet er niet toe ze komen ze echt niet na. Wel meer dan 20x zelf moeten bellen om toch nog wat te weten te komen waarom de spullen te weinig en niet compleet geleverd zijn. Ook daar krijg je steeds geen duidelijk antwoord op. De communicatie is erg ver te zoeken zodra je je handtekening hebt gezet. Ook qua service zoen ze niet veel voor je ook daar moet je zelf alles 20x uitleggen en achteraan bellen ze zegen steeds wel van we bellen u terug maar doen echt niet.. En dat ze te weinig tegels leveren kun je gewoon 4 weken extra op je tegels wachten, Voordat ze nieuwe kunnen leveren, wat dus inhoudt dat je 4 a 5 weken niet kan douchen in je eigen badkamer.
En dat het maar 2 a 3 weken zou duren enkel maar verkoop praat. Ik zou hier zeker nooit meer een stap binnen durven zetten. Ik ben zo zwaar teleur gesteld in dit bedrijf dat we zeker gaan kijken wat onze rechten zijn.
Gewenste Oplossing:
Als de afspraken eens nagekomen worden. en geen loze beloftes waar we mee afgepoeierd worden.
Geen idee hoe wij nog tevreden kunnen worden. Het is fout op fout op fout enz. Er is niks goed gegaan met leveren of toezeggingen/afspraken.
Geen inzicht in hoe we dit nog schappelijk kunnen oplossen.
