Klacht: Ontvangst van verkeerd product

Beste Brugman,

Wij hebben een badkamer gekocht bij Brugman. In de winkel zijn wij uitstekekend geholpen door de medewerkers en een badkamer naar wens kunnen verkrijgen.
Het begon met het ontvangen van verkeerde facturen en het leveren van de producten. Vervolgens kwamen wij op vrijdag 24 mei erachter dat wij een verkeerde kast hebben ontvangen. Wij hadden een mat witte plana hoge kast besteld en tot onze verbazing kwamen wij bij het openen van de doos erachter dat wij een bruine kast hadden ontvangen. Dit terwijl er op het etiket van de doos een wit matte kast wordt aangegeven. Wij hebben direct contact opgenomen met de klantenservice, de medewerkers van de klantenservice hebben aangegeven dat ze dit bij de fabrikant hebben vermeld. Ook hebben zij aangegeven dat ze niets voor ons verder kunnen betekenen als de fabrikant niet het juiste product wilkan leveren. Ik vind het heel jammer dat er op deze manier wordt omgegaan met klanten. Ook gezien wij niet het juiste product hebben ontvangen zoals wij hebben besteld en aangegeven wordt op het etiket van de doos. Ik zou vriendelijk willen vragen om dit probleem voor ons op te lossen.

Artikelcode: PNCS31SX-110
Productnaam: Plana hoge kast-L m opbergruimteInterne SpiegelLed 35x165x15 110-Bia

Wij zijn tevreden als wij de kast kunnen ontvangen die wij hebben besteld.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 28 mei 2019 om 13:40 geantwoord

Beste mevrouw Zielstra,

Wij hebben uw review in goede orde ontvangen betreft de op 02 mei jl. geleverd hoge kast. Het is zeker vervelend om te horen dat er een verkeerde kleur in de verpakking zit.

Uw klacht hebben wij, na uw melding op 24 mei jl., gelijk doorgezet naar de Nederlandse vertegenwoordiger van de fabrikant. Echter kan het 5 werkdagen duren voordat wij een antwoord terugkrijgen.
Uiteraard wordt het netjes voor u opgelost maar dit kan helaas niet op dezelfde dag na melding geregeld worden. Wij hopen dat u hier begrip voor heeft.
Bij voorbaat dank.

Thea Verhoeven - Webcare bBrugman Keukens Badkamers

Heeft op 28 mei 2019 om 13:52 geantwoord

Beste mevrouw Verhoeven,

Bedankt voor de reactie. Ik kan uit uw reactie geen oplossing opmaken. Kunnen wij uit netjes opgelost opmaken dat wij het product ontvangen dat wij daadwerkelijk ook gekocht bellen, namelijk: de mat witte kast? Ik zou graag willen weten wat u met netjes oplossen bedoelt?

Uiteraard begrijpen wij dat de fabrikant niet direct op dezelfde dag kan reageren, dit hebben wij ook niet gevraagd. Onze vraag aan u en aan de klantenservice is waarom wij afhankelijk zijn van de reactie van de fabrikant, hiermee bedoelen wij wat het gevolg is als de fabrikant niet positief reageert? Nogmaals aan te geven kunnen wij begrijpen dat dit probleem niet direct opgelost kan worden. Tot onze teleurstelling kwam de klantenservice met oplossing als nieuwe bestelling op onze eigen kosten, naar mijn weten is dit dan niet netjes opgelost voor de klant.

Wij hebben niet het product ontvangen dat wij gekocht hebben en willen logischerwijs het product ontvangen dat wij gekocht hebben.

Hoor graag een reactie op de bovenstaande vragen.

Daphne Zielstra

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne Zielstra