Klacht: ontevereden van vloer

op 19 februari 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Geachte heer / mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen van Brugman. Het gaat over vloertegels waar ze op onze woning gelegd. De vloertegels zijn niet vlak aangebracht. De voegen zijn niet overal even breed. De voegvulling verschilt te veel in hoogte,waardoor de afwijkingen worden geaccentueerd. In de gang en de achterste kamer is een duidelijke kleurverschil in de tegels te zien.

Ze waren echt te laat met aanlegen van vloer, dat kost ons veel schulden als huur betalen van huidige woning en veel service kosten betalen.

Hiermee stuur ik een paar email waar tussen ons en Brugman gestuurd is. Er is heleboel mail en een groot dossier, ik kan ze met post opsturen.

we willen graag ons geld + alle andere kosten terug.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sh_akef