Mijn Klacht:
Achterwand werkblad voor keuken besteld. Na 2 weken krijg ik te horen aan welke kant ik naad wil in het blad. Dit wilde ik niet dus weer langs filiaal in Roosendaal ander blad besteld. Toen de keukenbladen geleverd werden was het werkblad er niet bij. Na een hele dag heen en weer bellen werd er ’s middags nog een nalevering gedaan. Echter dit was niet het juiste werkblad, de verkeerde kleur.Op 24 mei is alles weer opnieuw geleverd echter zaten de bijbehorende tussenstrips voor tussen het werkblad en achterblad er niet bij. Na wederom telf. contact moesten deze besteld worden.Kunnen pas de volgende week weer geleverd worden. Ik heb bij bestelling nadrukkelijk aan de verkoper gevraagd of deze erbij zouden zitten.Dit is door hem bevestigd dat deze er standaard bij zitten. Zowel mijn man en ik hebben hier vrije dagen voor op moeten nemen. Terwijl we nu nog geen steek verder zijn, en de keukenbladen nog steeds niet kunnen plaatsen.
De manier van te woord staan door zowel verkoper als serv.centrum verdient ook geen schoonheidsprijs. Er werd zelfs nog een discussie aangegaan dat de fout wel bij mezelf zou liggen terwijl het verkeerde besteld is. Kortom dit alles heeft me al heel wat frustraties tijd en geld gekost. Vrij moeten nemen! telefoonkosten! Reiskosten vanuit Putte naar het filiaal in Roosendaal.
Gewenste Oplossing:
Een coulance van 20% lijkt me hier wel op zijn plaats voor het ongemak en de gemaakte onkosten. Vrije dagen worden niet doorbetaald voor mijn man.
Extra vrije dagen moet ik kopen, Die hebben we nu voor niks opgenomen.
