Klacht: Niet tijdige en volledige levering

Liliane Verboven- Janssens op 24 mei 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Achterwand werkblad voor keuken besteld. Na 2 weken krijg ik te horen aan welke kant ik naad wil in het blad. Dit wilde ik niet dus weer langs filiaal in Roosendaal ander blad besteld. Toen de keukenbladen geleverd werden was het werkblad er niet bij. Na een hele dag heen en weer bellen werd er ’s middags nog een nalevering gedaan. Echter dit was niet het juiste werkblad, de verkeerde kleur.Op 24 mei is alles weer opnieuw geleverd echter zaten de bijbehorende tussenstrips voor tussen het werkblad en achterblad er niet bij. Na wederom telf. contact moesten deze besteld worden.Kunnen pas de volgende week weer geleverd worden. Ik heb bij bestelling nadrukkelijk aan de verkoper gevraagd of deze erbij zouden zitten.Dit is door hem bevestigd dat deze er standaard bij zitten. Zowel mijn man en ik hebben hier vrije dagen voor op moeten nemen. Terwijl we nu nog geen steek verder zijn, en de keukenbladen nog steeds niet kunnen plaatsen.
De manier van te woord staan door zowel verkoper als serv.centrum verdient ook geen schoonheidsprijs. Er werd zelfs nog een discussie aangegaan dat de fout wel bij mezelf zou liggen terwijl het verkeerde besteld is. Kortom dit alles heeft me al heel wat frustraties tijd en geld gekost. Vrij moeten nemen! telefoonkosten! Reiskosten vanuit Putte naar het filiaal in Roosendaal.

Gewenste Oplossing:

Een coulance van 20% lijkt me hier wel op zijn plaats voor het ongemak en de gemaakte onkosten. Vrije dagen worden niet doorbetaald voor mijn man.
Extra vrije dagen moet ik kopen, Die hebben we nu voor niks opgenomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

7 jaren geleden - Beste mevrouw Verboven-Janssens, Heel vervelend om te vernemen dat dit niet loopt zoals het zou moeten lopen. Ik heb uw klacht doorgegeven aan de manager van de klantenservice, met het verzoek om hier met spoed naar te kijken en u hierover te benaderen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugmans keukens & Badkamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 30 mei 2017 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Verboven - Janssens,

Ik heb bericht ontvangen vanuit de showroom dat mijn collega contact met u heeft gezocht. Wij bieden u onze welgemeende excuses aan dat het service traject op uw keuken niet verlopen zoals u en wij voor ogen hadden. Wij bieden u als blijk van excuus een mooie bos bloemen, deze komt zo snel mogelijk uw kant op.

Met vriendelijke groet,

Bas - Webcare Brugmans keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door