Klacht: NIET GOED AFGEWERKTE KEUKEN

Linda-2412 op 01 juni 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In januari is mijn keuken geplaatst. het begon al met het feit dat het leidingschema niet compleet was. na telefonisch contact te hebben gehad is er die zelfde dag nog een nieuw schema op gestuurd. echter had ik daarvoor nog geen monteur die de extra waterleiding en groep in de groepen kast kon leggen. toen dat geregeld was. keek ik met veel plezier uit naar het plaatsen van de keuken en dat was 2 Februari zo ver. De monteur was bijna klaar en ik kon de keuken bewonderen. helaas kwam ik er toen achter dat de kookplaat scheef in het blad zit. dit kwam door de muur gaf de monteur aan jullie hebben nog wat aan de muur gedaan nu is de muur niet meer haaks.\\\’wij hebben niks aan de muur gedaan en is door jullie gemeten zie meetrapport\\\’. maar als ik het toch ander wil dan moest ik even contact opnemen. maar naast de kookplaat kwam ik er achter dat er een andere spoelbak inzit als dat ik heb besteld. ik zou een met afgeronde hoeken krijgen zodat er geen vuil in blijft liggen. helaas is dit wel het geval.. ook komt de hendel van de kraan tegen de spatrand aan. geen schokkend probleem er kan een kortere besteld worden. het volgende punt is dat er een gat in het boven kastje zat schroefje is waarschijnlijk net te ver doorgedraaid en weer terug gedraait (in de hoop dat het niet te zien is maar helaas) om nog maar niet te hebben over de filter van de afzuigkap die vergeten was. ook ontbraken er koppelstukjes voor de boiler. Om de spatrand mooi over te laten lopen is er een u profiel tussen het blad en de spatrand gezet (zonder dat wij daar van op de hoogte waren) nu sluiten de hoekstopcontacten niet aan in de hoek. ook waren bij de plinten de hoeken vergeten om het geheel mooi af te werken

al met al een hele lijst.

wat is er opgelost inmiddels (na 5 maanden):
– Filter (naar wens)
– koppelstukken boiler (naar wens)
– Kastdeurtje (acceptabel het is een nieuwe maar sluit niet 100%
mooi aan Details tellen nu zeker mee)
– Kraan hendel is vandaag 1-6-2017 opgelost naar 6 keer langs komen.(netjes opgelost)
-hoekplinten (naar wens)

Niet opgeloste punten:
– Hoekstopkontacten, om het nog leuker te maken is 1-6-2017 de monteur langs geweest om ze mooi in de hoek te plaatsten dit was helaas niet mogelijk gaf de monteur aan. zeker niet blij mee. en dan ook nog horen dat een sier kapje dat over de schroef heen zit kappot is.
-spoelbak, Inmiddels heb ik 150-, euro gehad om dan de spoelbak niet te vervangen dit omdat het de vraag is over het blad er weer net zo mooi opkomt als dat het nu zit. ben ik het er mee een zeker niet. maar inmiddels kost het mij te veel vrije dagen, dat je keuzes moet maken.
– de kookplaat: ik heb destijds aangeven dit het minst erge probleem te vinden maar dat het goed is nee zeker niet

Gewenste Oplossing:

Als alles is zoals ik de keuken heb gekocht. en waar ik voor betaald heb!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

7 jaren geleden - Beste mevrouw, Ik begrijp uw frustratie en heb uw klacht inmiddels doorgestuurd naar onze klantenservice met het dringende verzoek om zo snel mogelijk in ieder geval contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Bas, Webcare-Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Goedemiddag Bas, Bedankt voor de (snelle) reactie ik wacht het telefoontje af. ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan. Dat is zeker niet het probleem bij brugman. u snapt denk ook dat ik nog een beetjes scepsis ben of er ook een oplossing komt. Brugman heeft al aardig wat kansen en mogelijkheden gehad we wachten af Met vriendelijke groet Linda

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

7 jaren geleden - Beste mevrouw, Ik heb begrepen dat u vanmiddag in ieder geval met mijn collega van de klantenservice een goed gesprek heeft gehad en dat het een en ander zo spoedig mogelijk opgelost gaat worden. Met vriendelijke groet, Bas, Webcare-Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Goedemorgen Bas, Ik heb inderdaad een collega aan de telefoon gehad. ik krijgen een bosbloemen voor het al 6 keer thuis wachten. Over oplossingen is nog niet gesproken intern word er overlegd hoe wat nu verder! Ik wacht het telefoontje af. Met vriendelijke groet, Linda

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Na bijna een week niks gehoord te hebben vandaag zelf maar weer gebeld. Wederom sorry voor het niet terug bellen. en de problemen nog niet opgelost, wat ook niet meer gaat gebeuren. het bonnetje van de door brugman kappot gemaakt stopcontact mag ik opsturen en dat geld word dan overgemaakt. Wel een bosje bloemen ontvangen. De verkopers en telefonistes zijn vriendelijk, maar een probleem echt oplossen blijft lastig. blij met mijn keuze van de keuken maar niet met de afwerking van brugman keukens. De kans dat ik een keuken zou adviseren of kopen bij brugman is niet groot meer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 12 juni 2017 om 20:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Brunsveld,

Het daadwerkelijke probleem is ook lastig op te lossen voor ons daar het defect aan het stopcontact uit eigen beheer is. Vandaar dat wij de kosten vergoeden voor herstel. Excuus voor het ongemak. Indien u nog vragen heeft vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Bas, Webcare-Brugman Keukens & Badkamers

Linda-2412

Heeft op 13 juni 2017 om 11:36 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Het stopcontact gaat (ga ik van uit) opgelost worden maar de rest punten blijven niet naar wens. en de terug bel service al helemaal niet. Ik ga nog tijd stoppen in het oplossen van het stopcontact, wat ik wederom zelf moet doen terwijl deze kappot (zeker niet expres) is gemaakt door brugman. Ben er helemaal klaar mee. veel geld neer leggen voor een keuken en die uiteindelijk niet is wat het moet zijn. Zeg nooit nooit maar voor nu noooit meer een keuken kopen bij brugman.

Alle klachten die gemeld zijn door