Mijn Klacht:
In januari is mijn keuken geplaatst. het begon al met het feit dat het leidingschema niet compleet was. na telefonisch contact te hebben gehad is er die zelfde dag nog een nieuw schema op gestuurd. echter had ik daarvoor nog geen monteur die de extra waterleiding en groep in de groepen kast kon leggen. toen dat geregeld was. keek ik met veel plezier uit naar het plaatsen van de keuken en dat was 2 Februari zo ver. De monteur was bijna klaar en ik kon de keuken bewonderen. helaas kwam ik er toen achter dat de kookplaat scheef in het blad zit. dit kwam door de muur gaf de monteur aan jullie hebben nog wat aan de muur gedaan nu is de muur niet meer haaks.\\\’wij hebben niks aan de muur gedaan en is door jullie gemeten zie meetrapport\\\’. maar als ik het toch ander wil dan moest ik even contact opnemen. maar naast de kookplaat kwam ik er achter dat er een andere spoelbak inzit als dat ik heb besteld. ik zou een met afgeronde hoeken krijgen zodat er geen vuil in blijft liggen. helaas is dit wel het geval.. ook komt de hendel van de kraan tegen de spatrand aan. geen schokkend probleem er kan een kortere besteld worden. het volgende punt is dat er een gat in het boven kastje zat schroefje is waarschijnlijk net te ver doorgedraaid en weer terug gedraait (in de hoop dat het niet te zien is maar helaas) om nog maar niet te hebben over de filter van de afzuigkap die vergeten was. ook ontbraken er koppelstukjes voor de boiler. Om de spatrand mooi over te laten lopen is er een u profiel tussen het blad en de spatrand gezet (zonder dat wij daar van op de hoogte waren) nu sluiten de hoekstopcontacten niet aan in de hoek. ook waren bij de plinten de hoeken vergeten om het geheel mooi af te werken
al met al een hele lijst.
wat is er opgelost inmiddels (na 5 maanden):
– Filter (naar wens)
– koppelstukken boiler (naar wens)
– Kastdeurtje (acceptabel het is een nieuwe maar sluit niet 100%
mooi aan Details tellen nu zeker mee)
– Kraan hendel is vandaag 1-6-2017 opgelost naar 6 keer langs komen.(netjes opgelost)
-hoekplinten (naar wens)
Niet opgeloste punten:
– Hoekstopkontacten, om het nog leuker te maken is 1-6-2017 de monteur langs geweest om ze mooi in de hoek te plaatsten dit was helaas niet mogelijk gaf de monteur aan. zeker niet blij mee. en dan ook nog horen dat een sier kapje dat over de schroef heen zit kappot is.
-spoelbak, Inmiddels heb ik 150-, euro gehad om dan de spoelbak niet te vervangen dit omdat het de vraag is over het blad er weer net zo mooi opkomt als dat het nu zit. ben ik het er mee een zeker niet. maar inmiddels kost het mij te veel vrije dagen, dat je keuzes moet maken.
– de kookplaat: ik heb destijds aangeven dit het minst erge probleem te vinden maar dat het goed is nee zeker niet
Gewenste Oplossing:
Als alles is zoals ik de keuken heb gekocht. en waar ik voor betaald heb!
