Klacht: nalevering onderdelen badkamer

op 21 maart 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In de eerste week van januari 2019 een badkamermeubel gekocht bij Brugman Almere.
Aangezien wij al met de verbouwing bezig waren en het snel wilden afronden hebben we gekozen voor een showroom model zodat er geen levertijd was.
Helaas ontbraken er wat onderdelen maar die zouden spoedig na geleverd worden. Dat duurt maximaal twee weken werd mij beloofd.
Na twee weken maar eens contact opgenomen. Nee hoor die zijn besteld en komen deze week binnen werd er gezegd. Na vier weken nog niets gehoord. Hoofdkantoor wist ook van niks. Met andere woorden brugman Almere had nog niks geregeld. Na anderhalve maand ontzettend boos geworden. Na twee maanden eindelijk de bestelde onderdelen binnengekregen.
Uiteraard u begrijpt het al het waren de verkeerde onderdelen.
Direct een mail gestuurd maar tot op heden nog niks gehoord.
Brugman Almere heeft wat mij betreft afgedaan. Een waardeloze organisatie zonder enige vorm van service. Te triest voor worden dat je zelf achter je bestelling aan moet bellen.
Het hoofdkantoor van Brugman kan niks betekenen omdat het een showroom model betreft.

Wanneer ik de juiste onderdelen binnenkrijg en een bosje bloemen voor mijn vrouw ter compensatie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 25 maart 2019 om 17:25 geantwoord

Beste heer Hoogland,

Spijtig om te horen dat het een en ander met betrekking tot uw badkamermeubel niet goed is gegaan.
Dit mag zeker niet de bedoeling zijn geweest en ik wil u hiervoor ook mijn oprechte excuses aanbieden.
Uw review heb ik doorgestuurd naar mijn collega's van de klantenservice en zij gaan zorgen dat u alsnog de juiste onderdelen krijgt.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door rhoogland