Klacht: Loslaten vd folie vd keukendeurtjes.

op 07 februari 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In 2003 hebben wij een keuken gekocht bij Brugman. Na ongeveer 8 jaar bleek ineens dat de folie van het deurtje vd vaatwasser los ging zitten. Contact gehad met Brugman en deze zeiden mij dat het door de warmte vd vaatwasser zou komen. De leverancier was failliet en men kon mij niet verder helpen. Na ongeveer 1 jaar bleek dat de folie van andere deurtjes ook losliet. Wederom contact gehad en gezegd dat het dus niets met warmte te maken heeft. Had ik ook al mijn twijfels over. Het enigste wat men mij kon aanbieden was een nieuwe keuken met 50% korting. De keuken is verder nog prima. Ik ga een keuken na 8 jaar toch niet vervangen. Contact gehad met een bedrijf dat de folie kan herstellen en deze vertelden mij dat het gewoon een fout vd fabrikant was. Kosten reparatie van 2 deurtjes ca 250 euro. Volgens mij aanmerkelijk goedkoper dan een nieuwe keuken met 50% korting. Ook voor Brugman. Deurtjes kunnen zo hersteld worden. Voor mij nooit meer iets van Brugman.

Gewenste Oplossing:

Dat de deurtjes gewoon gerepareerd worden. Is zonde om een complete keuken te vervangen vanwege een paar deurtjes. Want dan komen er natuurlijk nog meer kosten bij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Beckerse

5 jaren geleden - nog steeds gen reactie van Brugman. Keuken inmiddels opnieuw laten spuiten. Ziet er nu perfect uit. Nooit maar dan ook nooit meer iets van zo'n flut zaak als Brugman. Om te kotsen!!!!

Reactie van de melder van de klacht Beckerse

1 jaar geleden - koop nooit iets bij Brugman. Je komt bedrogen uit met de service!!!!!!! Ze nemen niet eens de moeite om te reageren. Flut bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneermevrouw Beckerse, Mijn excuses voor de ongemakken welke u heeft ervaren. Graag wil ik met u mee kijken wat ik voor u kan betekenen. Kunt u mij uw (order) gegevens sturen? Dan kijk ik graag met u mee. Met vriendelijke groet, Jody Korver - Brugman Keukens Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Beckerse

1 jaar geleden - Hallo Jody, apart dat er nu ineens na wederom een opmerking van mijn kant, er wel een reactie komt na 6 jaar!! Ik ben bang dat jullie er toch niets meer mee doen omdat het nu al zo lang geleden is en men toen ook al diverse oorzaken aangaf die het volgens jullie zouden zijn. Maar als de folie ook los laat op deurtjes waar én geen koelkast én geen vaatwasser of welke bron van warmte of koude dan ook achter zit, dan betwijfel ik het ten zeerste dat het daaraan zou liggen. Dat kan men mij niet wijsmaken. Maar ok we zullen zien. Ordernummer 20027052171.

Reactie van de melder van de klacht Beckerse

1 jaar geleden - ps ben benieuwd of ik dan nu wel een positieve review kan schrijven over Brugman.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw Beckerse,Ik ga uw bericht voorleggen aan mijn collega van onze klantenservice en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Jody Korver - Brugman Keukens Badkamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 29 april 2019 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneermevrouw Beckerse,

Ik heb vernomen vanuit onze klantenservice dat mijn collega inmiddels contact met u heeft opgenomen. Hierbij is de situatie besproken zoals deze een aantal jaren geleden was en wat er destijds aangeboden en besproken is. Mijn collega heeft u aangegeven dat we hierin helaas nu niets meer voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jody Korver - Brugman Keukens Badkamers

Heeft op 02 mei 2019 om 15:40 geantwoord

dit was geen oplossing. met 50% korting een keuken kopen die nog ok is dan noem ik dat geen oplossing omdat je er dan nog niet bent. Nieuwe tegels, leidingen, laminaat etc. Maar blijkbaar is het bij Brugman de bedoeling om alleen te verkopen en geen service te verlenen. het opnieuw spuiten heeft 500 euro gekost. Als men daar ook iets van voor zijn rekening had genomen was alles opgelost geweest. Ronduit belachelijk!!! Maar als ik zie hoeveel klachten er over Brugman zijn dan merk ik dat mijn idee over alleen verkopen en geen service verlenen klopt!!! Ga zo door.

Reactie van de melder van de klacht Beckerse

1 jaar geleden - Dus mensen als je verstandig bent koop je geen keuken of badkamer bij brugman. Je koopt alleen ellende en absoluut geen service!!!!! Beter iets meer betalen zodat je toch service krijgt!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Beckerse