Klacht: Levering niet compleet afhandeling horkerig en grof

op 22 maart 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In oktober een badkamer compleet besteld materiaal en aannemer. levering materialen op 26 maart start bouw 1 April.
wat gebeurt er ik wordt vandaag 22 maart gebeld dat 2 grote cruciale onderdelen niet op tijd geleverd kunnen worden let wel besteld half oktober vorig jaar.
Ik neem contact op met Filiaal waar de badkamer is gekocht en men kan mij niet direct helpen.
wat schetst mijn verbazing ik word vanmiddag gebeld of ik wel even wil afrekenen alles betelen dus anders geen levering op 26 maart a.s.heb ik dus gedaan. maar mijn teleurstelling is groot in Brugman en ik zal 26 maart scherp in de gaten houden wat er nu wel komt. het was al krap gepland daar ik ook een geplande vacatie heb staan waar ik rekening mee moest houden
Ik ben zeer teleurgesteld in Brugman en hou u op de hoogte op deze site hoe e.e.a is afgehandeld

Als alles conform de afspraak in oktober 2018 is afgehandeld en geen vertragingen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 26 maart 2019 om 09:35 geantwoord

Beste heer Van Gameren,

Spijtig om te vernemen dat de levering van uw badkamer niet geheel naar wens verloopt. Ook ik hoop dat de levering gisteren goed is verlopen.
Mijn collega's van de planning hebben aan mij doorgegeven dat voor het naleveren van het meubel met wastafelblad inmiddels ook een afspraak is gemaakt.
Uiteraard hoop ik dat ook deze levering goed gaat verlopen en dat u straks kunt genieten van uw welverdiende vakantie.

Thea Verhoeven - Webcare Brugman Keukens Badkamers

Heeft op 06 april 2019 om 08:07 geantwoord

bliven problemen zie uw klantenservice Brugman ik zal niemand meer adviseren bij u te kopen eerdr negetief adviseren!!
hELAAS BEN IK GEBONDEN AAN REGELTJES ANDERS WAS DE DEAL GEHEEL GEANNULEERD!! VERDERE REACTIE VAN UW KANT NIET NODIG

Alle klachten die gemeld zijn door Bobels60-61