Klacht: Lekkende wasbak

op 07 februari 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Bij aflevering van het badkamermeubel met was bak gelijk alles goed gecontroleerd. Zagen in eerste instantie geen gebreken. Helaas zat er een haarscheurtje in de wasbak die met het blote oog niet te zien was. Pas door gebruik van koud en warm water merkte we dat het ging lekken. Brugman legde het probleem neer bij de leverancier maar die geeft niet thuis.

Wanneer Brugman mij een nieuwe wasbak geeft

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 05 maart 2019 om 08:54 geantwoord

Beste mevrouw Stouthart,

Het spijt mij enorm dat wij u niet tegemoet kunnen komen in uw klacht. De reden is bij u bekend wat echter niet wegneemt dat wij u niet tegemoet willen komen. Mijn collega van de klantenservice kan u een aanbod doen door een goede korting te geven. Indien u hiervan gebruikt wenst te maken dan kunt u haar hiervoor benaderen.

Thea Verhoeven- Webcare Brugman Keukens Badkamers

Heeft op 07 maart 2019 om 15:24 geantwoord

Ik vind het een schande.

Alle klachten die gemeld zijn door Gewoondebby