Klacht: Lekkages, smeltende deurtjes, reeds vervangen oven nog niet in orde en nog veel meer!

op 03 mei 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

8 jaar geleden kochten wij onze keuken en badkamer bij brugman. Sinds die tijd niks dan problemen;
-een storing in de oven, ding is in de garantie na de 4e keer monteur te hebben gehad, vervangen voor ander type. Nu weer dezelfde klachten. Tevens smolten de deuren om de oven heen 3stuks (die van koelkast, onderkast en vriezer omdat dit kennelijk niet kan een oven tussen kasten in) schilden voor gekregen en andere deurtjes.
-lekkage van de vriezer, dat wisten we op dat moment niet maar we hadden steeds kortsluiting. 2x monteur geweest, wat vervangen maar niet het juiste onderdeel waardoor wij uiteindelijk te kampen hebben gehad met een lekkage waardoor nu de hele vloer vervangen moet worden en de kasten en de vriezer. Dat moesten we maar met de inboedel verzekering regelen.
-lekkage van de vaatwasser
-lekkage van de kraan
-een stopcontact vol in het zicht met hierin de stekker van de spotjes van de keukenkasten, als je ze uit wil doen moet je de stekker eruit halen.
-afzuigkap recirculatie gooit de vette lucht aan de bovenkant eruit, dus ineffectief en ja filters op tijd vervangen!
-aanrechtblad slaat wit uit rondom wasbak, met geen mogelijkheidmiddel weg te krijgen.
-en nu blijkt dat in de badkamer het leertje van onze “Ben” mengkraan met douchekop niet is te vervangen en megahard lekt!

Voor ons nooit meer een Brugman.

Vergoeding voor alle leed en geleden schade van de afgelopen jaren!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 maanden geleden - Beste mevrouw Rens,Bedankt voor uw bericht. Ik schrik hier een beetje van. Wat vervelend dat uw keuken en badkamer meerdere mankementen vertoond heeft de laatste tijd. Ik ga er voor zorgen dat er zo spoedig mogelijk met u contact wordt opgenomen om deze klacht te bespreken.Met vriendelijke groet,Nicole Dijkstra - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Sandyrens1