Mijn Klacht:
Afzuiging niet goed geinstalleerd waardoor er waterschade ontstaan.
Maar er zijn meerdere dingen.. Verwarming van de badkamer met een stukje eruit geleverd (van de service afdeling te horen gekregen dat ik dat niet kon bewijzen). Een stuk uit een kastwandje, als ik vervanging wilde dan moest ik 12 weken wachten!
Een kookplaat met krassen erin geleverd (weer van de service afdeling te horen gekregen dat ik dat niet kon bewijzen).
Nu een lekkage in mijn keuken omdat de afzuigkap niet goed is aangesloten en condens niet afgevoerd kon worden.. Dit vocht is in de gipsplaten getrokken en als gevolg waterschade.
Service afdeling van Brugman zegt dat ik waarschijnlijk de afzuigkap zelf eraf heb gehaald en daarna zelf slecht gemonteerd heb.
Zeer slechte service afdeling ervaringen, terwijl tijdens de aankoop van de keuken en badkamer mij gerust gesteld werd over hoe goed de service bij Brugman is….
Gewenste Oplossing:
Als ik volledig voor de onkosten verged ben.
Maar na mijn ervaringen bij Brugman, hoogst waarschijnlijk nooit meer...
