Klacht: Lekkage

Roy Meijer op 03 januari 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afzuiging niet goed geinstalleerd waardoor er waterschade ontstaan.
Maar er zijn meerdere dingen.. Verwarming van de badkamer met een stukje eruit geleverd (van de service afdeling te horen gekregen dat ik dat niet kon bewijzen). Een stuk uit een kastwandje, als ik vervanging wilde dan moest ik 12 weken wachten!
Een kookplaat met krassen erin geleverd (weer van de service afdeling te horen gekregen dat ik dat niet kon bewijzen).
Nu een lekkage in mijn keuken omdat de afzuigkap niet goed is aangesloten en condens niet afgevoerd kon worden.. Dit vocht is in de gipsplaten getrokken en als gevolg waterschade.
Service afdeling van Brugman zegt dat ik waarschijnlijk de afzuigkap zelf eraf heb gehaald en daarna zelf slecht gemonteerd heb.
Zeer slechte service afdeling ervaringen, terwijl tijdens de aankoop van de keuken en badkamer mij gerust gesteld werd over hoe goed de service bij Brugman is….

Gewenste Oplossing:

Als ik volledig voor de onkosten verged ben.
Maar na mijn ervaringen bij Brugman, hoogst waarschijnlijk nooit meer...

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

8 jaren geleden - Beste meneer Meijer, Wat vervelend om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent. Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Zij zullen hierover zsm contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marcel - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 26 januari 2017 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Meijer,

Ik heb van mijn collega van de klantenservice vernomen dat de problemen met betrekking tot uw keuken zijn verholpen en dat de schade vergoed zal worden. Fijn om dit te vernemen. Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Marcel - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Roy Meijer

Heeft op 26 januari 2017 om 16:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is nog helemaal niks opgelost!!
Ik zou nog te horen krijgen van UW verzekering over een eventuele afspraak om de schade te bekijken.. er is alleen een monteur geweest en daaruit is nog niks voort gekomen.
Ik vindt het heel bizar dat dit nu in een keer is opgelost zonder dat ik daar weet van heb. Misschien is dit iets voor weer een nieuwe klacht, normaal zou je ook mogen verwachten dat de klant de klacht als opgelost markeerd en niet het bedrijf zelf..

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

8 jaren geleden - Beste meneer Meijer, Wat vervelend om te lezen dat het probleem nog niet is opgelost. Ik ga uw melding door zetten naar onze klantenservice zodat er zo spoedig mogelijk met u contact wordt opgenomen om de vervolg stappen te bespreken. Met vriendelijke groet, Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

8 jaren geleden - Geachte meneer Meijer, Wat vervelend om te lezen dat het probleem nog niet is opgelost. Ik ga uw klacht door zetten naar onze klantenservice zodat zij contact met u kunnen opnemen om de vervolg stappen te bespreken. Met vriendelijke groet, Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door