Klacht: Klantenservice Brugman Keukens reageert niet

op 12 maart 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

N.a.v. mijn klacht (o.a. op deze site) en meerdere malen mondeling en schriftelijk toegelicht krijg ik alleen maar reactie dat klacht in behandeling is. We hebben inderdaad na lang aandringen vorige week een schriftelijke reactie gehad van Brugman, maar die was onvolledig. Geen leverdatum, onvolledige nabestelling, geen tekeningen over de door hun aangereikte oplossing, waardoor we niet kunnen beoordelen. En geen datum wanneer het opgelost is. Geen oplossing voor de oven die niet doet zoals het ons verkocht is. En ga zo maar door. We hebben nu een deadline gesteld en anders zijn we genoodzaakt een advocaat in te schakelen. En intussen zitten we met een ondeugdelijke keuken.

Een volledig antwoord op ons schrijven, compleet met oplossingen, tekeningen, leverings- en installatiedatum. Voor 22 maart verwachten wij een deugdelijke en esthetische oplossing geinstalleerd en al. Incl. nieuwe oven die wel goed kan grillen, zoals beloofd. Alles staat op papier. Ik herhaal hier niet alles.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb Brugman Keukens en Badkamers een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EJM