Klacht: Klacht mbt Klachtafhandeling nummer 3

Eddy T op 06 augustus 2021 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom geen enkele inhoudelijke reactie maar alleen wij betalen niks. Geen inhoudelijke reactie, geen antwoord op mijn vragen. Helemaal niks. Wat een arrogant bedrijf. Blijkbaar denken ze dat alles goed is gegaan. Heb nu een gesprek aangevraagd. Ben benieuwd of daar iets op komt. Ik kan alleen iedereen aanraden om niet met Brugman in zee te gaan. Als je koopt kan alles. Maar er komt niks van terecht. En wat er fout gaat is voor rekening klant. Aan Brugman ligt het immers niet.

Gewenste Oplossing:

Als er eens een fatsoenlijke inhoudelijke reactie komt. Heb net het nummer gebeld die me van de week gebeld hadden. Maar die kennen geen Twan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Eddy T

3 jaren geleden - We zijn alweer drie weken verder. Totaal geen reactie. Geen antwoord op mijn vragen. Geen gesprek. Niemand die komt kijken naar de scheefhangende deurtjes. Geen controle of de plaatsing naar tevredenheid is gebeurt. Wat zou gebeuren volgens de adviseur. Het enige wat ze geroepen hebben is Wij betalen niks. Verder geen antwoord op vragen en reacties op andere punten die ook onderdeel waren van de klacht. Zo slecht dit. En nu nemen ze de klacht niet eens meer in behandeling. Ik heb in mijn leven drie keuken besteld. Bij Ikea, de Keukenconcurrent en nu bij Brugman. Bij die andere twee werd er iets gedaan als er iets niet goed was. Iets wat bij keukenplaatsing kennelijk normaal is. Maar zoals Brugman met de klant omgaat....dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Dieptriest

Reactie van de melder van de klacht Eddy T

3 jaren geleden - Ze reageren niet eens meer. Wat een onfatsoenlijk bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Eddy T