Klacht: KLACHT

op 27 februari 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Dit is pure verlakkerij, beloven in verkoopgesprek dat dichte dozen tegels retour worden genomen echter in de kleine letters waar ze je uiteraard niet op wijzen staat dat dat niet zo is berekenen vervolgens ook nog 3m2 te veel want rekenen kunnen ze zelfs niet als je alle revieuws over deze fijne zaak leest is het te begrijpen dat ze je gewoon belazeren en als je er wat van zegt word je door een zeer arrogante vestigingsleider hier op gewezen en weet de dame die ons de tegels verkocht ook ineens niets meer en zit alleen zich gesterkt door haar collega maar dom te kijken
Dit alles in de vestiging Almere.

Tegels retour nemen zoals met ons mondeling is toegezegd

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kikker10q