Klacht: hele lange wachttijden service

op 08 april 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Keuken gekocht. Tevreden over de zaak, maar als je de keuken eenmaal geplaatst hebt en je hebt problemen zoals wij dus hadden, dan moet je 2 weken wachten voordat ze het komen maken. We hebben in totaal 2 maanden met problemen van de afvoer gezeten. 4 verschillende monteurs gehad, voordat een echte loodgieter kwam die het probleem heeft opgelost. Iedere monteur stond er versteld van wat er geprutst was met de leidingen. Dus 2 maanden de afvoer niet kunnen gebruiken. Het water stroomde de keuken in, waardoor we t hout aan t wellen was. Na een half jaar problemen met vaatwasser die niet goed geplaatst was (vaatwasser was op klein hout stukje gezet en is van klein houten blokje afgeschoven.). Vaatwasser scheef en de deur van vaatwasser sprong schuin naar voren, zodat wij de la’s niet meer konden gebruiken.Afspraak gemaakt.twee weken laten konden ze komen. Ik was echt boos, wij konden t bestek en de pannen nog niet meer uit la halen. Door er spoed achter te zetten, konden ze uiteindelijk na een dikke week komen. Schandalig. Vaatwasser en la’s niet kunnen gebruiken. Monteur gekomen en gemaakt. Nu weer doordat een leiding niet goed was aangedraaid een lekkage gehad, waardoor het hout van de keuken weer aangetast is. NU weer wachten op nieuwe houten plaat.
Ik zou dus ook niemand (puur voor de service) Brugmans aanbevelen om daar een keuken te kopen. Ook heb ik na een maand een klacht ingediend, maar nooit een antwoord op gekregen. Jammer! Hier valt nog heel wat te verbeteren wat service betreft.

Als de monteur eerder kan komen. t is een nieuwe keuken waar we het over hebben die duur genoeg was.
Misschien een tegemoetkoming voor al het ongemak wat we gehad hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 maanden geleden - Beste mevrouw Bongarts,Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat u na de plaatsing van uw keuken zoveel problemen heeft met uw nieuwe keuken. Graag pakken wij dit intern op en nemen hier zo snel mogelijk persoonlijk contact over met u op.Met vriendelijke groet,Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

4 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers is afgesloten door de melder van de klacht.

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 11 april 2019 om 14:07 geantwoord

Beste mevrouw Bongarts,

Van mijn collega van de klantenservice heb ik inmiddels vernomen dat er contact met u opgenomen is over u klacht. Deze is besproken en in overleg met u hebben we een gebaar naar u gemaakt om onze excuses voor het al het ongemak te benadrukken.
Goed om dat te kunnen vernemen.

Twan Dekker - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door inebon