Klacht: Folie op kastdeuren laat los / Brugman probeert van je te profiteren met hoge vervangingskosten

op 19 maart 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Op de kastjes van mijn Brugman keuken gaat al het folie bollen en scheuren. Dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn bij Brugman keukens. Je zou zeggen dat ze er ervaring mee hebben om op een nette manier een oplossing te regelen, maar nee! Brugman probeert te profiteren van hun eigen slechte kwaliteit keukens door tegen extreem hoge kosten nieuwe deurtjes aan mij te verkopen! 3000 euro voor 10 deurtjes en wat laadjes.
Ik ben langs geweest bij de vestiging die deze keuken heeft verkocht, maar zij schuiven alle service af: “wij verkopen alleen maar, voor service moet u bij de service afdeling zijn”. Geen enkel verantwoordelijkheidsgevoel (Brugman Wateringen; niet heen gaan dus).
De service afdeling nogmaals gebeld om de deurtjes tegen een redelijke prijs opnieuw te leveren, maar dat vertikken ze. Kortom: koop nooit een Brugman keuken! Je betaalt al bij aanschaf teveel voor de matige kwaliteit, en bij vervanging proberen ze je nog een keer te pakken.

Vervanging deuren tegen redelijke prijs.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb Brugman Keukens en Badkamers een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Adewaal2