Klacht: annulering fraude

op 03 maart 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

in november gekeken voor een keukentje offerte gemaakt in roosendaal met verkoper dhr verkolen ,met toesteming van vader er op gezet als de flatwoning niet door zou gaan
thuis de zaak besproken en gebeld na brugman dat het niet door ging dhrv.kolen nogmaals andere dag aan de telf gehad en hij begreep de annulering ..wandt geen huis geen keuken toch???? maar na vele maanden6 belde de manger van brugman dat we een keuken hadden besteld ???he nee hoor al maanden geleden afgemeld uitleg gegeven ..ik werdt onbeschoft te woord gestaan en nee hoor ik had niet afgebeld ..drama begon telkens werdt ik door de (baas)gebeld met zeer domineerende woorden
weer paar maanden later .ja hij belde weer over dat keukentje .ik voelde me nu toch echt bedrogen en zei lever hem nu maar dan zer je hem nu !!!!gelijk de hoorn erop deze gesprekken zijn zo 2jaar bezig .dan ktijg ik plotseling van rechtbij stand een rekening van 1080 betalen ik was geschokt nooit enige nota gehad en dan dit
de verkoper heb ik nooit meer gesproken zodra ik er om vraag werdt telf verbroken ..na zelf info opgezocht werkte hij nu in baarlenassau daar na toe gebeld ..en ja hij werkte daar maar kreeg geen contact
voor mij licht deze zaak heel zwaar want het is mijn woordt tegen brugman ik heb gebeld met rechtbij stand
.in papier staat dat ik meerdere keren herinnering van brugman had !!nee nooit 1 gehad en vroeg per direct deze kopies na mij te sturen !!nooit gehad ..wel de keuken overeenkomst .ik zelf heb die gelijk die zelfde week weggegooit wandt het ging niet door !!!staat er op brugmanofferte hantekening van mijn zoon (daar was de keuken voor) ik ben een tijd ziek geweest mijn man en zoon hebben in bergen opzoom na rechtspraak verweer gevoert
toch weer uitspraak na breda ik lag ziek dus uitspraak was betalen 2000 eure advocaat alles uit laten zoeken en het bedrag was inclusief alle rechtkosten voor dat bedrag kun je geen beroep aantekenen dat weet brugman oplichters zijn het ///en dit gaat van een keukentje van 3000 euro ,,we hebben betaald !!!!mijn advies loop of rij zo hardt mogelijk deze brugman voorbij ,wandt
ze lappen je erbij

mijn geld terug en dat er eens stappen door instanties worden genomen en zeker sorrie voor de slechte behandeling
zeer slecht zaak brugman een cijver------ 00000000000000

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brugman Keukens en Badkamers nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 02 juli 2013 om 16:10 geantwoord

Geachte heer Van der Sanden,

Brugman is een CBW- erkende firma en hanteert vanzelfsprekend de door de Centrale Branchevereniging Wonen opgestelde voorwaarden. Uiteraard rekening houdend met de omstandigheden. Echter is Brugman van mening dat er in deze niets te wijten valt onzerzijds. U heeft willens en wetens de handtekening geplaatst, waardoor er een overeenkomst is ontstaan, waar Brugman zich aan wenste te houden. Daar u hier anders over dacht werden er conform de algemene voorwaarden annuleringskosten in rekening gebracht. Deze vordering is door de kantonrechter gegrond geacht.

BRUGMAN
Keukens & Badkamers B.V.