Klacht: Afzuigkap past niet en is scheef gemonteerd.

op 30 april 2019 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een maand geleden een keuken geplaatst gekregen. Het was direct duidelijk dat de kap niet om de afvoer heen paste en scheef was gemonteerd. Ik heb hierover gebeld. Ik moest wachten op een monteur. Na twee weken wachten nog eens gebeld. De informatie bleek niet doorgegeven te zijn, kreeg te horen dat het een raar verhaal is. Dat vinden wij ook. Er zou die dag nog gebeld worden om een monteur te laten komen. Weer twee weken verder…..geen contact, geen monteur, geen oplossing. Het ligt overigens niet aan de uitvoerder. Ze hebben de de afvoer aangelegd, zoals gevraagd door Brugman en volgens een regels. We zijn niet te spreken over de service van Brugman! En de communicatie. Onvriendelijke aan de telefoon!

Gewenste Oplossing:

Als we snel gebeld worden en dit op een vriendelijke en efficiënte manier zonder verdere discussies wordt opgelost. Dat het bedrijf zijn verantwoordelijkheid neemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

2 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw,Vervelend dat dit zo verloopt bij u. Ik begrijp dat er inmiddels contact met u opgenomen is om dit voor u op te lossen.Met vriendelijke groet,Twan Dekker - Brugman Keukens Badkamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 27 mei 2019 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Te Weert,

Naar aanleiding van de laatste mailcorrespondentie tussen u en mijn collega mevrouw Reuser, hebben wij voor zover we kunnen nazien geen nader bericht meer van u ontvangen betreffende uw klacht en de eventueel nog gewenste actie onzerzijds. We sluiten daarom deze klacht op klacht.nl af, mocht u echter nog actie van ons verwachten laat ons dit dan alstublieft weten.

Met vriendelijke groet,

Twan Dekker - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Fam L te Weert