Mijn Klacht:
Een badkamer bij Brugman Hoofddorp besteld, daar begon de ellende al. Na opdracht 3 x andere medewerker als contactpersoon waarbij tot 3x toe het ontwerp was veranderd omdat het oude niet kon vlgs de volgende medewerker.
Vervolgens worden afspraken worden niet nagekomen. Hier moeten we tot op heden achteraan bellen om de afspraken na te laten komen
1e Aannemer moest vlgs brief Brugman voor bepaalde tijd inmeten meten maar niets gehoord. Achteraan gebeld en weer niets meer gehoord. Weer achteraan gebeld en is toen de dag erna op komen dagen.
2e Aannemer zegde toe offerte dezelfde week te sturen, deze kwam uiteindelijk in de week dat de bouw aan zou vangen
3e Aannemer reageerde niet op email en begon vervolgens een week later, wel al nooddouche in huis en badkamer al gesloopt.
4e Communicatie met aannemer zeer slecht en er worden “vreemde” werktijden op nagehouden, van 9-10 s’ochtends tot 7-8 uur s’avonds
5e Aannemer is nis in douchewand vergeten te maken, kon er tijdens opmerken ook niet meer fatsoenlijk in gemaakt worden
6e De kwaliteits-inspecteur zegde toe tijdens de bouw nogmaals langs te komen, hij is niet meer geweest
7e Glazen douchewand zou achteraf door sealskin worden opgemeten, aannemer vergeet door te geven dat opgemeten kon worden.
8e Glazen douchewand zou na opmeten ca. 3 weken levertijd hebben, deze is nu uitgesteld tot einde juni, ca. 6 weken.
Al met al zwaar ontevreden over hele gang van zaken en nooit meer bij Brugman
Gewenste Oplossing:
Kwaliteitsinspecteur komt langs en klachten worden serieus genomen
