Klacht: Afbladderen keukenkraan

Gvandijk op 02 oktober 2021 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Brugman Keukens en Badkamers has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 17 januari 2022
Reactie van het bedrijf:

Beste heer Van Dijk, Inmiddels heeft onze klantenservice contact met u en wederom met de leverancier van de kraan opgenomen. Wij hebben de terugkoppeling gehad dat ze uw klacht in behandeling hebben genomen. Uiteraard wordt u hiervan op de hoogte...

Categorie Keukenleveranciers
Status Opgelost
Datum 2 oktober 2021

Een klant van Brugman Keukens en Badkamers meldt dat de keukenkraan, een Grohe-model, na twee jaar gebruik begint af te bladderen, vooral bij het draaigedeelte. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Hallo onze keuken is 2 jaar oud. Nu begint onze keukenkraan af te bladderen(grohe kraan) bij het draaigedeelte. Gaat steeds meer af bladderen

Gewenste Oplossing:

Nieuwe kraan

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

5 jaren geleden - Beste meneer van Dijk, Uiteraard gaan we dit in behandeling nemen voor u en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge Brouwer - Brugman Keukens Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Gvandijk

4 jaren geleden - Hallo ik was benieuwd of er al een reactie voor de kraan is. Zijn inmiddels 2 maand verder!

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

4 jaren geleden - Beste meneer van Dijk, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Inmiddels is onze collega weer in contact met u om bovenstaande klacht voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Twan Dekker - Brugman Keukens Badkamers

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 17 januari 2022 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Van Dijk,

Inmiddels heeft onze klantenservice contact met u en wederom met de leverancier van de kraan opgenomen. Wij hebben de terugkoppeling gehad dat ze uw klacht in behandeling hebben genomen. Uiteraard wordt u hiervan op de hoogte gehouden door ons.

Met vriendelijke groet,

Thea Verhoeven - Brugman Keukens Badkamers

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM